Jump to content

Är de dumma?


Webbstudio
 Share

Recommended Posts

I "istheshit" tråden hittade jag en länk. Denna länk måste verkligen synas. Så jag tänkte starta en helt ny tråd där vi kan prata om det.

De dumma finskarna. :unsure:

http://sweden.istheshit.net/

De försöker "äga" Sverige. Men vad det egentligen gör är att skämma ut sig själva och även äga sig själva.

Ehm. "Sucks"? - Vad är det för ord?

Det är inget ord. Det de vill säga men är för dumma att kunna säga är ordet "suck".

Seriöst? Kan det bli mer "lol"?

Jag vill vill starta en stor debatt om det här.

Känner igen killen på bilden - men är osäker på vad namnet är. Någon som kan ge mig ett namn?

Det här ska inte gömmas under mattan! DET HÄR SKA BLI EN STOR RUBRIK! <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 67
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Http://finland.istheshit.net/

Btw, om du tycker att "Finnarna" är dumma så sjunker du lika lågt som dem du anklagar. Det är likadant i Finland som i Sverige, det finns idioter i båda länderna (likadant med resten av världen). Att dessutom bli upprörd över något så oseriöst som en istheshit-bild, bör du kanske tänka efter en eller två gånger...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Http://finland.istheshit.net/

Btw, om du tycker att "Finnarna" är dumma så sjunker du lika lågt som dem du anklagar. Det är likadant i Finland som i Sverige, det finns idioter i båda länderna (likadant med resten av världen). Att dessutom bli upprörd över något så oseriöst som en istheshit-bild, bör du kanske tänka efter en eller två gånger...

Wórd.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Finnarna vet mer om Sverige än vad vi vet om dom. Dom läser bland annat svenska i skolan.

Då vet man bara Svenska språket inget om Sverige i helhet..

Men dem vet säker mer än vad jag vet om Sverige. Vet bara att kungen heter typ Carl den XXX Adolf? eller? Vet inte så mycket om Sverge eftersom att jag är ointresserad av Histroria.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...