Jump to content

Är de dumma?


Webbstudio
 Share

Recommended Posts

Så skulle väl Conan visst göra. Han förolämpar ju länder i bokstavsordning för att se vilka som ser hans program. Om just det där är fejk eller inte vet jag inte.

Han förolämpar dom genom att säjja saker, ej visa sådär. På programmet tar han typ 10 länder i taget, läser nån liten kort förolämpning och går vidare.. Men man förstår säkert varför han gör sådär om man vet sammanhanget.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 67
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Så skulle väl Conan visst göra. Han förolämpar ju länder i bokstavsordning för att se vilka som ser hans program. Om just det där är fejk eller inte vet jag inte.

NEJ!!!

eller jo.. han snacka skit om varenda land i bokstavs ordning.. men de va inte från "sverige förolämplingen" de där va nåt annat program... kommer dock inte ihåg varför han gjorde så :shifty:

LÄS DE HÄR SÅ FÅR NI SANNINGEN BIATCHES B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaha så det var nån som tog upp en skylt med "sweden sucks"? B) låter logiskt

Någon och någon, en av USA's största TV profiler Conan o'brien (klaga inte på min stavning) tog upp skyltet i ett av sina skämt.

Ska vi ringa Göran och be honom trösta oss nedtryckta Svenskar?

Snälla.. Lite skämt om ens land kan man ju tåla, eller vad får inte alla andra länder tåla?

Kan knappast komma och säga att Sverige är det enda landet som TV/media gör narr av, eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Tyst. Annars skickar jag dig på spankingläger i Ukraina med arga svartmuskiga bögar som ledare.

*Funny visar stolt upp sin makt. Sedan sjuker han ihop och gråter.*

Men Funny Bunny är en liten tönt som liknar killen i Scrubs. Ni vet killen som tror han är cool med sina repliker. Skaffa dig ett liv, tror inte du är något så kaxig i verkliga livet.

Nej det finns inget ord som heter "sucks". Jag vet att du är förståndhandikappad men försök leta reda på en ordbok hemma. Ifall du har råd med en alltså. Och försök hitta ordet "sucks som ska betyda suger. Då ska du få dig en 5a för att köpa dig nya fina (till skillnad från dina nuvarande) kläder.

Tack och hej då Bonny! :ermm:

EDIT: Jorå, visst är det helt okej att skämta om saker/länder/personer/gud vet vad. Men då ska man ha fakta och veta vad man sncakar om.

"Vte du värför normannen intä kan stavva? fö det är fron norje" - Ett dåligt exempel. Men det visar var jag vill komma, där framstår skämtaren som en idiot som själv försöker skämta om norges befoknigs dåliga staving.

Redigerad av Webbstudio
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men Funny Bunny är en liten tönt som liknar killen i Scrubs. Ni vet killen som tror han är cool med sina repliker.

J.D är cool.

Skaffa dig ett liv, tror inte du är något så kaxig i verkliga livet.
Funderar på att göra det. Frågan är om du är det.

Nej det finns inget ord som heter "sucks".

That sucks.

Jag vet att du är förståndhandikappad men försök leta reda på en ordbok hemma.

Varning för personangrepp.

Redigerad av Funnylin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

That suck?

Vad har du för ordbok!?

Från 60 talets Sovjet eller!?

suck    ( P )  Pronunciation Key  (sk)

v. sucked, suck·ing, sucks

v. tr.

To draw (liquid) into the mouth by movements of the tongue and lips that create suction.

To draw in by establishing a partial vacuum: a cleaning device that sucks up dirt.

To draw in by or as if by a current in a fluid.

To draw or pull as if by suction: teenagers who are sucked into a life of crime.

To draw nourishment through or from: suck a baby bottle.

To hold, moisten, or maneuver (a sweet, for example) in the mouth.

Vulgar Slang. To perform fellatio on.

v. intr.

To draw something in by or as if by suction: felt the drain starting to suck.

To draw nourishment; suckle.

To make a sound caused by suction.

Vulgar Slang. To be disgustingly disagreeable or offensive.

n.

The act or sound of sucking.

Suction.

Something drawn in by sucking. 

Hur böjer du ord?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo du tänker fel nu.

Ehm...så du påstår på fullaste allvar att -s ändelsen på ett verb betyder att det är flertal?

:D

Fucks

Sucks

Runs

Hits

o.s.v.

Edit: Nej pågåendeform är dte ju inte. -ing måste ju rimligtvis vara det. Är lite ringrostig för tillfället.

Redigerad av Funnylin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Alltså jag tror vi pratar om två olika saker.

Suck (suga ex. upp) ändras med vid flertal.

Suck (dåligt/att vara sämst) ändras dock aldrig, vare sig flertal eller ej.

Man säger inte "they sucks" man säger "they suck". Lita på mig, det är verkligen så. :D

Redigerad av Webbstudio
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Så enligt dina beskrivningar säger man med andra ord :

Dom suga !

eller?

Först skrattade jag, sen såg jag att du är född 91. Så då förstod jag.

Jag tänker inte ens kommentera ett sådant dumt! :D

EDIT: Jag ska vara snäll idag, så jag ska ge dig ett plus på engelska provet i framtiden. (det finns undantag, då ord inte böjs, suck är ett utav de orden)

EDIT2: Jag är ingen "stavningspolis" men det finns inget ord LÄNGRE i svenskan som heter Dom.

EDIT3: Ínga spydiga kommentarer, men vill verkligen veta. Funnylin, när använder man sig av orden:

Fucks

Sucks

Runs

Hits

Med "s":et alltså.

Redigerad av Webbstudio
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

EDIT2: Jag är ingen "stavningspolis" men det finns inget ord LÄNGRE i svenskan som heter Dom.

Först trodde jag du var riktigt rubbad, sen insåg jag att jag hade rätt om det.

Jag vet att det inte finns något som heter "dom" utan "dem" men jag skriver dom här på forumet oftast.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...