Jump to content

Tycker du svenska polisen jobbar bra?


aikjonas12
 Share

Tycker du att svenska polisen jobbar bra nu för tiden?  

72 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 42
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Det är delat, vissa poliser gör det de ska, andra går överdrift. Poliser som dunkar folk's huvuden mot väggar så de börjar blöda(trots att denna arresterade är helt lugn, och inte gör motstånd.), och andra poliser ser det, men rapporterar det inte, för imellan vissa poliser i Sverige finns det nåt kallat "kåranda".

Men men de som gör det de ska, de poliserna är jag väl nöjd med. Hoppas vi får se fler av dom...

Sen vill jag bara säga att folk här i Sverige inte bryr sig om nån annan än sig själv. I alla fall i Stockholm. Jag menar, folk blir ju påhoppade på bussar, och folk som ser det, skiter fullständigt i det och glor ut genom fönstret som inget händer? Fega jävlar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Småstads poliser jobbar nog bra, men dom i "Den kungliga hufvudstaden" är helt värdelösa, Extremt med övervåld, ägnar sig åt fel saker, tex så slår dom på allt dom kan mot klottrare och läger mord och våldtäkt + liknande grova brott åt sidan för att dom har uppfattningen att klottrare är fega skitar som ingen klagar om man misshandlar ;) . Fast jg kan iofs hålla med om att Poliserna är trevligare än väktarna, dom har knappt några befogenheter, men tror att dom är typ SÄPO eller nått och bryter mot en massa regler om vad dom får och inte för göra, och folk tittar bara åt ett annat håll när dom gör det (w00t). -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker att svenska polisen gör ett mkt bra jobb med tanke på att dom har brist på folk, och ni som säger att dom gör ett dåligt jobb pågrund av att folk kan bli rånade mitt på dan etc etc etc, varför blir inte ni poliser då? Sluta klaga för helvete.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker att svenska polisen gör ett mkt bra jobb med tanke på att dom har brist på folk, och ni som säger att dom gör ett dåligt jobb pågrund av att folk kan bli rånade mitt på dan etc etc etc, varför blir inte ni poliser då? Sluta klaga för helvete.

Stör mig på folk som säger åt en att sluta klaga. Så om saker inte står rätt till ska man bara sitta på arslet och titta på?

Har ingen åsikt om polisernas jobb, vet för lite.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...