Jump to content

AC/DC och Kizz


Valle-Ball
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 87
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Den handlar om den mer eller mindre kaotiska inspelningen av St Anger runt 2001-2003 då Metallica anlitade en terapeut för att komma bättre överens. Mycket bra om man gillar bandet.

Japp. den är fett skön. gillar en grej på extra matrealet när lars och Kirk försöker gå in å chatta på en metallica hemsida men dom har fett probelm i början :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu har jag editerat ännu mer, synd att det inte fick plats med allt jag ville ha skrivet där.... och så vore det kul om fler ville skriva här... :P

Anledningen till att jag gillar Kiss är att de sjunger om tjejer å sånt som i Strutter

"Everybode sey she's looking good""I take her home and she sey maby baby"

Redigerad av valle-balle
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kiss loggan är förbjuden i tyskland föra att dom två s:en på slutet ser ut som SS loggan. Så på konserter, skivor, filmer mm. kör dom med ZZ på slutet.

Kiss har jag alltid gillat, lyssna bara på Gene Simmons bas-spel, hur fan kan han komma på det där som han spelar där, det märks att han även är en duktig gitarrist.

Alla är duktiga på att sjunga, specielt Paul Stanley.

Visste ni att Kiss är det band som har sålt mest skivor efter Elvis och Rolling Stones?

Redigerad av Pimpen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kiss loggan är förbjuden i tyskland föra att dom två s:en på slutet ser ut som SS loggan. Så på konserter, skivor, filmer mm. kör dom med ZZ på slutet.

Kiss har jag alltid gillat, lyssna bara på Gene Simmons bas-spel, hur fan kan han komma på det där som han spelar där, det märks att han även är en duktig gitarrist.

Alla är duktiga på att sjunga, specielt Paul Stanley.

Visste ni att Kiss är det band som har sålt mest skivor efter Elvis och Rolling Stones?

Det är inte ZZ på slutet, det är SS. Z:an är vända åt andra hållet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...