Jump to content

AC/DC och Kizz


Valle-Ball
 Share

Recommended Posts

Mina pesonliga idoler är, som du kanske redan vet AC/DC, och en som du kanske inte visste: Kizz (Kiss). och min fråga är (om ni också gillar dem):

*Favvolåtar?

*Vilka CD:s

*Vilka DVDer...

Själv har jag:

Kiss CD:

*Greatest Kiss

*Master at 20th Centry

*Destroyer

AC/DC CDs:

*Jailbreak '74

*High Voltage

*Dirty deeds done dirt cheap

*Let there be rock

*Flick of the Switch

*Powerage

*Back in Black (AC/DC bästa CD!)

*The Razors edge

*For these about to rock (Min favorit)

och nåt piratkopierat från Thailand vid namn "AC/DC Greatest"

AC/DC DVDs:

*Stiff upper lip LIVE

*Live at Donington

*EDIT*

Favoritlåtar-AC/DC

*TNT

*Thunderstruck

*The Razors Edge

*For these about to rock (We salute you) :)

*Stiff upper lip

*Ballbreaker

*High voltage

*Jailbreak

*Hard as a rock :P

*Highway to hell

*Back in black :)

*Moneytalks

*Risin power B)

*Flick of the Switch

*I feel safe in New york city

*Meltdown

*Hell ain't a bad place to be

*Dirty deeds done dirt cheap

Favoritlåtar-Kiss

*Rock'n'roll all nite (LIVE) :P

*Love gun

*God gave rock'n'roll to you

*God of thunder

*Black Diamond

*Shout it out loud (New Video edition)

*Detroit rock city (den som har ett "intro" i Destroyer-CDn)

*Strutter :D

Redigerad av valle-balle
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 87
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Han kanske tycker de gör bra musik?!

*dandandan!*

Vi har tydligen ett geni på forumet!

De har inte så himla mycket bra musik, och tro mig, jag har lyssnat på många av deras låtar. Har bara hittat ett par låtar som verkligen låter bra...

Och du med dina uttalanden verkar inte bevis att du är så supersmart heller. :)

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han kanske tycker de gör bra musik?!

*dandandan!*

Vi har tydligen ett geni på forumet!

AC(Ligthning)DC :P he he he.

Men jovars, seriöst Cortez. Vill inte starta ett nytt krig eller dylikt men. Det är väl ganska dum fråga att säga "Förstår inte varför han lyssnar på det.". Det är ju som att jag frågar "Förstår inte varför han lyssnar på rap.".

Bara för att du inte ser en anledning att lyssna på den musiken så finns det många andra som gör det. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

De har inte så himla mycket bra musik, och tro mig, jag har lyssnat på många av deras låtar. Har bara hittat ett par låtar som verkligen låter bra...

Ja, och alla tycker såklart som dig. Det har du verkligen bevisat med din Tupac-tråd.

Och du med dina uttalanden verkar inte bevis att du är så supersmart heller.  :)

När jag skrev att dem var bra i Göteborg? Ja fy jävlar, vad dum jag var.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jävla idioter som söger (stavar) KISS med "z":an. Folk ör verkligen trägtänkta, när de ser den tyska verisonen av KISS (den censurerade) tror de alltid det står KIZZ. För helvete, "Z":anen ( :ermm: ) är ju på andra hållet = SS. Och jovsst gillar dem, eller har gjort. har drygt 25 skivor med dem, runt 10 LP's, ca 20 posters, ett par DVD's och VHS's. Samt en hel del tidningar, både serietidningar och KISS-tidningar. Och Eric Singers autograf. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, och alla tycker såklart som dig. Det har du verkligen bevisat med din Tupac-tråd.

När jag skrev att dem var bra i Göteborg? Ja fy jävlar, vad dum jag var.

Nej, inte bara i denna tråd. I alla trådar du nånsin skrivit i.

Nej, folk tycker inte som jag, men de borde tycka som jag. Eller nej förresten, gör inte det... Våga inte ens påpeka detta. Jag känner folk som känner som jag, och vi behöver inte en hårdrockare. Jag har inget mot dom, jag har nåt mot deras musik.

Orka diskutera...

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, inte bara i denna tråd. I alla trådar du nånsin skrivit i.

Nej, folk tycker inte som jag, men de borde tycka som jag. Eller nej förresten, gör inte det... Våga inte ens påpeka detta. Jag känner folk som känner som jag, och vi behöver inte en hårdrockare. Jag har inget mot dom, jag har nåt mot deras musik.

Orka diskutera...

Jag tycker Topp3 inte säger konstiga saker. Tycker han säger väl ganska normalt/tillräckligt smarta saker. :ermm:

Och varför tycker du folk borde tycka som du? :)

.... Men nog om dig! Nu återgår vi till topicen. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

KISS bästa skivor är följande: Destroyer (gammal klassiker, klassas ju som deras bästa genom tiderna), Dressed to kill (mycket bra platta det med), Hotter than hell (många godingar), KISS (deras första), Revenge (skivan som fick mig att börja lyssna på KISS på "riktigt") och Love Gun. Genes soloalbum är bra också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, inte bara i denna tråd. I alla trådar du nånsin skrivit i.

Nej, folk tycker inte som jag, men de borde tycka som jag. Eller nej förresten, gör inte det... Våga inte ens påpeka detta. Jag känner folk som känner som jag, och vi behöver inte en hårdrockare. Jag har inget mot dom, jag har nåt mot deras musik.

Orka diskutera...

Altså ärligt någon mod snälla ?

Orka med han !

Det ända han vill är att bärka förfan som t.ex

Jag har inget mot dom, jag har nåt mot deras musik.

Förfan orka vara emot någon sorts musik man missar bara en jävla massa bra låtar...

Ban him !

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Själv har man ju:

Skivor: Back in Black, The razors edge, Ballbreaker, Flick of the switch, fly on the wall. med kiss har jag: Destroyer, HOtter then Hell och Crazy night. Med maiden: Edward the greatest, somwhere in time, Piece of mind, Powerslave. Sen Slipknot - Slipknot, Slipknot Iowa och Slipknot Vol.3 The subliminal verses. Guns n roses: The golden collektion, lies, use your illousion 1 och 2, appetite for destrucktion

DVD: Disasterpieces, welcome to our neighberhood, No Bull :ermm: Metallica Some kind of monster (<-- Grymm som satan!) sen Stiff uper Lip.

Favoritlåtarna är: AC/DC - Thunderstruck/Riff Raff. Kiss: shoud it out loud/love gun/i was made for loving you. Maiden: Aces High/fear of the dark/numer of the beast, Europe: Scream of anger/Prisoners in paradise. Guns n Roses : Knockin on heavens door/paradice city/Welcome to the jungle.

De va nog allt :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jävla idioter som söger (stavar) KISS med "z":an. Folk ör verkligen trägtänkta, när de ser den tyska verisonen av KISS (den censurerade) tror de alltid det står KIZZ. För helvete, "Z":anen ( :ermm: ) är ju på andra hållet = SS. Och jovsst gillar dem, eller har gjort. har drygt 25 skivor med dem, runt 10 LP's, ca 20 posters, ett par DVD's och VHS's. Samt en hel del tidningar, både serietidningar och KISS-tidningar. Och Eric Singers autograf. :)

Det var däröfr jag börja läsa topicen..

fall nån märkte det..bara newbs som skriver med zz :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...