Jump to content

Olagligt


berit
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 492
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vad är det för töntigt med det? Jag tycker det är mkt bra ide att

fotta CD-keys.

Hur fan kan man göra de? CD-Keysen är ju inuti spelet? Och ofta hos "Professionela" spel affärer så är inte ens CD och den lilla katalogen med CD Keysen inuti fodralet. Så, hur har ni lyckats? :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad är det för töntigt med det? Jag tycker det är mkt bra ide att

fotta CD-keys.

Hur lyckas ni med det? De har ju tomma förpackningar för att förhindra det. Eller så har de spel inslagna i plast, men då kan ni ju likaväl ta med er klisterlappen CD- Keyn står på.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur fan kan man göra de? CD-Keysen är ju inuti spelet? Och ofta hos "Professionela" spel affärer så är inte ens CD och den lilla katalogen med CD Keysen inuti fodralet. Så, hur har ni lyckats? ^_^

Ja, det är ju också dom "professionella" som fottar CD keys. Så varför inte :unsure:

Finns nog flera spel som har CD Keyn på baksidan har också sett sånna med Keyn på plasten.

Tror det är EA som mest brukar trycka den på på manualen på insidan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hackat mig in på ett starwars forum, hotat en (kanske fler) kille/ar till döden och försökt lägga ner WoW civillisationen!!

Åååh vad bra att du är tillbaka, coolare och tuffare än förut. Nu räcker det ju med att kolla forumet en gång i veckan eftersom du drar upp alla trådar som håller på att dö. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...