Jump to content

Olagligt


berit
 Share

Recommended Posts

Din jävel!, antar att du utnytjade dina "rättigheter" som väktare då eller? Må du brinna i helvetet din snorkel-mumrik!

(ironi)

Mja, det kan hända att jag "gripit" då jag egentligen inte haft befogenheter. Gjorde en bedöming om hurvida jag skulle ta tag i ärendet eller överlåta det till polisen och vi sissa fall så har brottet inte varit så pass allvarligt så att jag skulle få ingripa men gjort det ändå, poliserna jag träffat har inte brytt sig i och för sig.

Nog om det.

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 492
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Har väl gjort bågot olagligt nån gång, klottrat med Hemulen är en av dem. Men annars har jag väl inte gjort något så jättefarligt. Jag brukar väl inte gilla att göra livet jävligt för folk. Det och att jag inte har något behov som helst av att bryta mot lagen gör väl att jag inte känner någon lust för det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack Vice och pkz för understödet. :rolleyes:

Det handlar ju bara om att man förkortar det till oxå, jag skriver så på svenskan och lärarna börjar tycka det är okej. Om det ska vara så stränga regler att man inte får förkorta ett endaste jävla ord kan man ju lika gärna stänga av gubbar som inte skriver punkt efter varje mening.

Skillnad om man håller på att skriva dt, d, sry och sånt. Ja, där hade ni en till, sånt. Ska ni säga att det är fel och fjortis oxå, efter alla gånger jag har skrivit det?

Aja, åter till topic.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jädrars, och jag visste inte ens om det.

Blommensberg i augusti, here I come.

Du bor där, eh?

Ja fast inte just där brukar jag plocka.

Golfbanor brukar det växa sjukt bra på, även i hagar, alltså växer i halvhögt gräs och på gräsmattor, inte direkt på green såklart då >_< .

Men plocka INTE om du inte kan känna igen svampar lätt! Det finns svampar som för nybörjare kan likna toppisar med kan vara dödliga!

Läs mycket info innan du ger dig ut!

Edit: Ska föresten ge mig ut i skogen nu och ha kul med mina kompisar samt torkade svampar :lol:

Redigerad av mr_tobbe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja fast inte just där brukar jag plocka.

Golfbanor brukar det växa sjukt bra på, även i hagar, alltså växer i halvhögt gräs och på gräsmattor, inte direkt på green såklart då :lol: .

Men plocka INTE om du inte kan känna igen svampar lätt! Det finns svampar som för nybörjare kan likna toppisar med kan vara dödliga!

Läs mycket info innan du ger dig ut!

Edit: Ska föresten ge mig ut i skogen nu och ha kul med mina kompisar samt torkade svampar :P

Te-heh. Jag kanske ska leta lite till hösten. Bor ju trots allt i perfekta områden. >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den svamp ni pratar om är en hallucinogenasvamp som det krävs mellan 30-50 svampar för att bli hög och börja hallucinera. Jag har själv testat det, mucho roligt. :mellow:

Och oroa er inte för dödliga svampar, dom enda som är dödliga som liknar svampen växer på stubbar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...