Crice Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Jag gillar GUD. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Jag gillar GUD. Samma här. Gillar GUD, men inte Gud.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Jag gillar GUD. Samma här, för att vi tänker i samma banor, men jag är inte lika bra på att uttrycka mina åsikter som honom. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 GUD är min wanna-be ----------------------- GUD 4 PRESIDENT! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Tack tack och tack för era ord, men hur byter man namn? jag vet inte ens varför jag bestämde mig för att heta GUD, jag fick hjärnsläpp när jag registrera mig ska man pma hultis eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Tack tack och tack för era ord, men hur byter man namn? jag vet inte ens varför jag bestämde mig för att heta GUD, jag fick hjärnsläpp när jag registrera mig ska man pma hultis eller? Jepp man ska skicka ett PM till hultan om man vill ändra namn. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Du är ju sjuk i huvet... Precis vad jag tänkte säga/skriva. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Caurlous, nu får det fanemej vara nog. Dina citat ur dina böcker är bara skrattretande. Jag skulle vilja veta hur gammal du är. 5 år eller? Jag förstår inte att du bara orkar med ditt rasse snack, att du inte bara ger dig. En människa är en människa. Hon är varken någon negroid eller mongolid utan hon är en människa. Varför skall hon hon inte få accepteras? Är det för att hon är en människa? Om du nu säger att svarta människor har låg iq och inte kan ta in lika mycket fakta som en vit, svara mig då varför du är imot dom? Jag är helt säker på att dina lärare i alla tider har försökt att berätta för dig att alla människor är av lika värde. Är du för trög för att förstå vad dom säger till dig eller? Sist vill jag be dig att lämna forumet för allas trevnad. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Thumbs up för GUD! Du skulle få min svenskalärare att gråta Och det är ganska bevisat att hjärnstorlek inte har något med intelligenskvot att göra. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 GUD for president ! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Carolus XII rex suenica - Allmänt Efterbliven; Jag tror att alla vet varför. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Carolus XII rex suenica - Allmänt Efterbliven; Jag tror att alla vet varför. Jag vet inte varför han är det. Kan du vara snäll och berätta varför? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Bara för att man inte är sexuellt attraherad av dem så betyder det ju inte att man är rasist? Du menar va? Jag tycker INTE att man är rasist om man INTE tänder på negresser. och ditt inlägg påpekade vad? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Koffein Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Jag vet inte varför han är det. Kan du vara snäll och berätta varför? Antagligen för att hans inlägg oftast är ganska korkade. en cp skadad är inte naturens avkomma. Heja jamba! Inget fel med invandrare.. Är det själv.. [...] Vi behöver inga fler invandrare i dagsläget, varför ta in fler?? Det kostar bara. det finns avarter av raserna som inte har något gott med sig. De här citaten är ganska roliga om man ser dom bredvid varandra: Nolla, nu fattas det bara att du stänger boken och kallar mig rasist. Jag är rasist Och de här: Och åter igen nej jag ser inte skillnad på raser. En negeroid är dummare än en kauksier därför ska dom inte blandas. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Hmm, Schizofren? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Hmm, Schizofren? Ööhhmm Verkar inte bättre.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Hah LoL! GTAsajten behöver sannerligen föer roliga personer ... som tex mulla eller Azonymor Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Tar folket här inne upp om man säger neger ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Jag vet inte varför han är det. Kan du vara snäll och berätta varför? Titta på hans inlägg? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Om jag känner Knugen (Carlous) rätt så kommer han ignorera den tråden och inte posta på några dagar. Fan va rätt GUD, jävligt bra skrivet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts