Jump to content

Rasism


P-C
 Share

Recommended Posts

Man behöver ju inte tänka som sina föräldrar direkt. T.e.x. om dina föräldrar är djurgårdare aka de hemlösa, så behöver inte du vara det. Om dina föräldrar är sossar, behöver inte du vara det. Om dina föräldrar gillar country, betyder det inte att du gillar det. Man kan även ha olika uppfattningar om vad som är rätt och vad som är fel.

Ni fattar principen.

Jag har sagt det här så många gånger att just dess tangenter är utnötta..

Föräldrar bygger grunden för dina åsikter. När du var en liten parvel så hade inte du några åsikter och lärde efter dina föräldrar. sånt går aldrig helt ut. Du kan ha ha andra åsikter än dina föräldrar men föräldrar IN-FLU-EN-SER-AR

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

*Tänk dig gladiator-temat*

In that case..let...the show...beginn

Japp. Tro mig, Nationalism har inte enbart gett mig åsikter. Även mäktiga vänner. Adda mig på msn.

Jag har sagt det här så många gånger att just dess tangenter är utnötta..

Föräldrar bygger grunden för dina åsikter. När du var en liten parvel så hade inte du några åsikter och lärde efter dina föräldrar. sånt går aldrig helt ut. Du kan ha ha andra åsikter än dina föräldrar men föräldrar IN-FLU-EN-SER-AR

Nej du har fel, varje fall i mitt fall.

Redigerad av Carolus XII rex suenica
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej du har fel, varje fall i mitt fall.

Du som är så intresserad av vetenskap i alla dess slag (mest då det gäller olika raser och deras "färdigheter", som om världen vore ett hyper-realistiskt parti Pokemon-kort) borde väl veta bättre än att ifrågasätta något som är vetenskapligt bevisat? Man tar efter sina föräldrar, vare sig man vill det eller inte. Det kan väl inte vara så att du vägrar tro på vetenskap därför att personliga erfarenheter står i vägen? Nä, det vore ju inte riktigt din stil. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du som är så intresserad av vetenskap i alla dess slag (mest då det gäller olika raser och deras "färdigheter", som om världen vore ett hyper-realistiskt parti Pokemon-kort) borde väl veta bättre än att ifrågasätta något som är vetenskapligt bevisat? Man tar efter sina föräldrar, vare sig man vill det eller inte. Det kan väl inte vara så att du vägrar tro på vetenskap därför att personliga erfarenheter står i vägen? Nä, det vore ju inte riktigt din stil. ;)

Det finns undantag, tänk om man inte växte upp bland sina föräldrar, de har ju inte då lärt av sina föräldrar?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Antagligen, då deras son är en främlingsfientlig rasist. Mina föräldrar skulle då rakt inte uppskatta det i alla fall.
Mina föräldrar är demokrater.

Det finns undantag, tänk om man inte växte upp bland sina föräldrar, de har ju inte då lärt av sina föräldrar?

Nope, men åsikter hade man skaffat.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det finns undantag, tänk om man inte växte upp bland sina föräldrar, de har ju inte då lärt av sina föräldrar?

Öh, ja, stämmer väl, men.. vad vill du egentligen ha sagt? Jag menar, det är väl klart? Om man inte tränar fotboll lär man sig ju inte att spela liksom, vart vill du komma? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Japp. Tro mig, Nationalism har inte enbart gett mig åsikter. Även mäktiga vänner. Adda mig på msn.

Jaha..mäktiga vänner som KKK? TRN?

jag skakar.

jag försökte be om ursäkt men du ville fortsätta tjafsa.. du verkar visst bli lite upphetsad av det?

@ Crice:

väl talat!

Redigerad av P-C
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nope men jag har en hel del från NSF och Svenska motståndsrörelsen. Så, ja. Du bör skaka.

Så, vad ska du göra? "En kille retade mig på en sida på Internet,"

"Aj, aj, det var inte bra, nu skickar vi vår armé på femtiofem tusen skinnskallar efter honom."

Inte så mycket att frukta, tycker jag minsann.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Öh, ja, stämmer väl, men.. vad vill du egentligen ha sagt? Jag menar, det är väl klart? Om man inte tränar fotboll lär man sig ju inte att spela liksom, vart vill du komma? ;)

Jepp, det är självklart. Men det skrev du inte!

Jag la till det. Jag ville påpeka att du inte tagit med alla möjligheter. Knäckt? Aight. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...