P-C Skrivet 25 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Man behöver ju inte tänka som sina föräldrar direkt. T.e.x. om dina föräldrar är djurgårdare aka de hemlösa, så behöver inte du vara det. Om dina föräldrar är sossar, behöver inte du vara det. Om dina föräldrar gillar country, betyder det inte att du gillar det. Man kan även ha olika uppfattningar om vad som är rätt och vad som är fel. Ni fattar principen. Jag har sagt det här så många gånger att just dess tangenter är utnötta.. Föräldrar bygger grunden för dina åsikter. När du var en liten parvel så hade inte du några åsikter och lärde efter dina föräldrar. sånt går aldrig helt ut. Du kan ha ha andra åsikter än dina föräldrar men föräldrar IN-FLU-EN-SER-AR Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 (redigerad) *Tänk dig gladiator-temat* In that case..let...the show...beginn Japp. Tro mig, Nationalism har inte enbart gett mig åsikter. Även mäktiga vänner. Adda mig på msn. Jag har sagt det här så många gånger att just dess tangenter är utnötta.. Föräldrar bygger grunden för dina åsikter. När du var en liten parvel så hade inte du några åsikter och lärde efter dina föräldrar. sånt går aldrig helt ut. Du kan ha ha andra åsikter än dina föräldrar men föräldrar IN-FLU-EN-SER-AR Nej du har fel, varje fall i mitt fall. Redigerad 25 februari, 2005 av Carolus XII rex suenica Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Nej du har fel, varje fall i mitt fall. Du som är så intresserad av vetenskap i alla dess slag (mest då det gäller olika raser och deras "färdigheter", som om världen vore ett hyper-realistiskt parti Pokemon-kort) borde väl veta bättre än att ifrågasätta något som är vetenskapligt bevisat? Man tar efter sina föräldrar, vare sig man vill det eller inte. Det kan väl inte vara så att du vägrar tro på vetenskap därför att personliga erfarenheter står i vägen? Nä, det vore ju inte riktigt din stil. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Helt klart att jag influerats av mina föräldrar, men vi pratar inte politik i familjen, det skapar bara problem. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Helt klart att jag influerats av mina föräldrar, men vi pratar inte politik i familjen, det skapar bara problem. Antagligen, då deras son är en främlingsfientlig rasist. Mina föräldrar skulle då rakt inte uppskatta det i alla fall. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Du som är så intresserad av vetenskap i alla dess slag (mest då det gäller olika raser och deras "färdigheter", som om världen vore ett hyper-realistiskt parti Pokemon-kort) borde väl veta bättre än att ifrågasätta något som är vetenskapligt bevisat? Man tar efter sina föräldrar, vare sig man vill det eller inte. Det kan väl inte vara så att du vägrar tro på vetenskap därför att personliga erfarenheter står i vägen? Nä, det vore ju inte riktigt din stil. Det finns undantag, tänk om man inte växte upp bland sina föräldrar, de har ju inte då lärt av sina föräldrar? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Antagligen, då deras son är en främlingsfientlig rasist. Mina föräldrar skulle då rakt inte uppskatta det i alla fall.Mina föräldrar är demokrater. Det finns undantag, tänk om man inte växte upp bland sina föräldrar, de har ju inte då lärt av sina föräldrar? Nope, men åsikter hade man skaffat. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Det finns undantag, tänk om man inte växte upp bland sina föräldrar, de har ju inte då lärt av sina föräldrar? Öh, ja, stämmer väl, men.. vad vill du egentligen ha sagt? Jag menar, det är väl klart? Om man inte tränar fotboll lär man sig ju inte att spela liksom, vart vill du komma? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 (redigerad) Japp. Tro mig, Nationalism har inte enbart gett mig åsikter. Även mäktiga vänner. Adda mig på msn. Jaha..mäktiga vänner som KKK? TRN? jag skakar. jag försökte be om ursäkt men du ville fortsätta tjafsa.. du verkar visst bli lite upphetsad av det? @ Crice: väl talat! Redigerad 25 februari, 2005 av P-C Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 (redigerad) Nope men jag har en hel del från NSF och Svenska motståndsrörelsen. Så, ja. Du bör skaka. Redigerad 25 februari, 2005 av Carolus XII rex suenica Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Nope men jag har en hel del från NSF och Svenska motståndsrörelsen. Så, ja. Du bör skaka. Så, vad ska du göra? "En kille retade mig på en sida på Internet," "Aj, aj, det var inte bra, nu skickar vi vår armé på femtiofem tusen skinnskallar efter honom." Inte så mycket att frukta, tycker jag minsann. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Öh, ja, stämmer väl, men.. vad vill du egentligen ha sagt? Jag menar, det är väl klart? Om man inte tränar fotboll lär man sig ju inte att spela liksom, vart vill du komma? Jepp, det är självklart. Men det skrev du inte! Jag la till det. Jag ville påpeka att du inte tagit med alla möjligheter. Knäckt? Aight. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Nope men jag har en hel del från NSF och Svenska motståndsrörelsen. Så, ja. Du bör skaka. Wow man blir så rädd för dig när du sitter på internet och skryter om att du känner folk från NSF. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 (redigerad) Nope men jag har en hel del från NSF och Svenska motståndsrörelsen. Så, ja. Du bör skaka. Okej.. så närsomhelst kommer the NSF-styrka och slår mig! "HATA SVARTA ANNARS SLÅR VI dig!" Redigerad 25 februari, 2005 av P-C Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Nope men jag har en hel del från NSF och Svenska motståndsrörelsen. Så, ja. Du bör skaka. Hahahahaha Förresten, ska det ses som ett hot? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Wow man blir så rädd för dig när du sitter på internet och skryter om att du känner folk från NSF. Vi kan planera om du vill. Dina grabbar mot mina. P-C . jag addar dig på msn nu. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 (redigerad) Hahahahaha Förresten, ska det ses som ett hot? Jag tror det. @ Carolus: gör det Redigerad 25 februari, 2005 av P-C Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Jepp, det är självklart. Men det skrev du inte! Jag la till det. Jag ville påpeka att du inte tagit med alla möjligheter. Knäckt? Aight. Låt oss säga så här, de människor man har haft runt sig under sin uppväxt har influerat en... Det är väl ett bättre antagande... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Vi kan planera om du vill. Dina grabbar mot mina. P-C . jag addar dig på msn nu. Nej jag tror inte på våld som lösning på något. Det jag menar är att du sitter skryter förgäves. Man blir inte rädd för någon på internet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Den här tråden har spårat ut totalt. Vill ni starta om på nytt, med en mogen disskusion, får ni starta en ny topic. *Låst* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts