Jump to content

Namnunderskrift ang. Jockens avgång...


Crice
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 71
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Omoget att ens tjaffsa om detta. Jag har aldrig hört talas om att det är någon demokrati när det gäller vem som ska vara moderator och inte. När hultan kollar igenom tråden/trådarna senare så får väl han avgöra det här.

Redigerad av samool
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

BRA Jocken!

Bra jobbat med att stänga av Frenzy i 7 dagar, liknande spammare skulle också behöva stängas av. Det här forumet behöver det här, hårdhet. Det har fan bara gått och blivit värre innan Spam-forumet stängdes och det byggdes om. Var tog all underbar hårdhet vägen?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså har Hultan satt fel när han valde Jocken som mod ? bara undra ?

Jocken du kan hålla dig i SA delen !

BTW : Sign sign Frenzy has sign tha paper to get the Jocken of !

Eller hur äger jag på engelska när jag inte är seriös ?

EDIT: ganska kul att alla tror att jag e avstängd ! ni blir aldrig av med mig !

Redigerad av Frenzy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja vad ska man säga? Tror på en andra chans men det verkar inte som jocken vill ha en? Be om ursäkt, och glöm det hela...

Som moderator måste man veta vad påhopp och skämt är. Om han nu ville få dig framstå som en idiot, skulle han ha sagt fjortis då? Har 5 ord i huvudet som är bättre. Tycker inte alls det var ett påhopp.

Om någon skriver: "hahaha, du är sämst" åt något jag gjort så går jag inte o blir ledsen för det. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker detta är ett väldigt omoget och kränkande sätt att rapportera en mod. Hur ska man någonsin vilja bli mod om man bara får hatbrev emot sig när man ger ut varningar? (och detta gäller inte bara Jocken)

Jocken har gjort ett väldigt bra arbete i SA-forumet vilket inte ens nämns i denna tråd. Alla moderatorer kan inte göra rätt i alla beslut men bara för att dom gör några få fel så ska inte det resultera i masskritik och avgång. Tänk på vad dessa personer har gjort och fortfarande gör för GTAsajten Forum innan ni öppet börjar kritiser dom.

Om ni har fått en varning går det alltid att överklaga den och få bort både varningen och tidsstraffet. Dock är detta väldigt svårt och kräver bra argument, men det är i alla fall det första man ska göra innan man börjar prata illa om personer.

Och om ni vill rapportera en mod så är det PM som gäller, inte öppna kränkningar.

*CLOSED*

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...