Jump to content

Namnunderskrift ang. Jockens avgång...


Crice
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 71
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Tar snarare det som ett påhopp. Vem har jag bannat för att han sagt något om mig?

Och btw, det stämmer jag är verkligen hemsk!

Jag syftade på Jocken, han bannar ju tydligen ALLA som utövar dessa små "påhopp"!

Jopp, your'e an evil human (human?) beeing.

Redigerad av okka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Crice: Att skapa en namnlista för att få en moderator att avgå - fy fan va lågt, antingen så säger du till Jocken eller så säger du till Hultenius...

Öhhh?!? Säga till Hultenius förstår jag... Men att säga till Jocken... Lönlöst! Då bannar han en bara *Obviously* >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej. Liten check på namnlistan. Tolv namn har jag fått ihop. Ser bra ut. Fortsätt skriva upp er, jag finns här till imorgon bitti. :rolleyes:

Om han skulle hybernata dig så ska jag skicka ett PM både till Hultan och Jocken och klaga. Jag skulle också bli hybernatad isådanafall eftersom jag stödjer din protest. Tycker det var modigt av dig att ta upp de.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om han skulle hybernata dig så ska jag skicka ett PM både till Hultan och Jocken och klaga. Jag skulle också bli hybernatad isådanafall eftersom jag stödjer din protest. Tycker det var modigt av dig att ta upp de.

Nej, du kommer antagligen inte bli varnad eller hybernatad, då Jocken inte kan varna eller hybernata varenda en som skriver i denna tråd. Then again.. vem vet, när det gäller honom?

@okka: Nej, nej.. det var ju inte en moderator som blev påhoppad, inte ska man varna inte!

Okej, nu gör vi såhär:

Nämn ett argument var till varför Jocken ska avsättas. Lyckas vi få ihop fem olika så PM:ar jag, eller vi alla, Hultenius. Ni kan även föreslå vem som skulle kunna tänkas fylla Jockens position om han skulle avsättas.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nämn ett argument var till varför Jocken ska avsättas. Lyckas vi få ihop fem olika så PM:ar jag, eller vi alla, Hultenius. Ni kan även föreslå vem som skulle kunna tänkas fylla Jockens position om han skulle avsättas.

Det är rätt många argument samlade i den här tråden redan, eller?

Du kan ju leta och plocka lite!

Själv tycker jag att arman förtjänar en moderatorplats, annars kanske du...

...menat åt Crice men vem som helst som läser detta får ta åt sig!

Höhö.

Redigerad av okka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nämn ett argument var till varför Jocken ska avsättas. Lyckas vi få ihop fem olika så PM:ar jag, eller vi alla, Hultenius. Ni kan även föreslå vem som skulle kunna tänkas fylla Jockens position om han skulle avsättas.

Han bör bli avtagen mod-titeln för hans uppenbara maktmissbruk

Ersättare - Okka :rolleyes:

Redigerad av Diezl
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...