Jump to content

Namnunderskrift ang. Jockens avgång...


Crice
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 71
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Stänger föressten av dig Crice i 3 dagar, du får överklaga via PM om du nu vill.

Men, dö! Är du rädd för att Hultenius ska ge dig en spark på r*ven? Ta det lite lugnt med varningsmätaren...

För det första så tycker jag att Hultenius borde ha gjort en röstning av dom bästa "kandidaterna" som han själv hade valt så att vi medlemmar kunde välja därifrån för att slippa sånna här löjliga händelser...

Jocken: Rätta mig om jag har fel men tror du att du är "stor" för att du har titeln "moderator" eller? Du är lika mycket medlem som mig, skribb och Crice (*just picking out*)...

Crice: Att skapa en namnlista för att få en moderator att avgå - fy fan va lågt, antingen så säger du till Jocken eller så säger du till Hultenius...

Aja, ska inte snacka så mycket... du kanske ger mig en prick också, man vet aldrig nuförtiden, det är ju GTAsajten vi är på...

Redigerad av Arman
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men, dö! Är du rädd för att Hultenius ska ge dig en spark på r*ven? Ta det lite lugnt med varningsmätaren...

För det första så tycker jag att Hultenius borde ha gjort en röstning av dom bästa "kandidaterna" som han själv hade valt så att vi medlemmar kunde välja därifrån för att slippa sånna här löjliga händelser...

Jocken: Rätta mig om jag har fel men tror du att du är "stor" för att du har titeln "moderator" eller? Du är lika mycket medlem som mig, skribb och Crice (*just picking out*)...

Aja, ska inte snacka så mycket... du kanske ger mig en prick också, man vet aldrig nuförtiden, det är ju GTAsajten vi är på...

Exakt!

Jocken - ehum, jo ni förstår..

Den där hökgrejen - frånvarande.

Topp3 - Bra!!

Editation.

Känns som om det är två stycken moderatorplatser bortslösade...

Inget ont om höken, men han är som bara aldrig här.

Redigerad av okka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Crice: Att skapa en namnlista för att få en moderator att avgå - fy fan va lågt, antingen så säger du till Jocken eller så säger du till Hultenius...

Om du kan nämna ett annat sätt för mig att få veta folks åsikt, be my guest. Detta ansåg jag vara ett bra sätt, och det skulle det även varit om det inte utvecklats till en diskussionstråd.

Jag tycker Jocken ska avgå. Mitt namn är Erik Stensson / Xerox

Jag tycker Jocken ska avgå, han är en jävla fittbög som bannar alla han ser! Viva la revolution! Höhöhöhö!

Jag hoppas att du förstår skillnaden. Ja, det spårade ur till viss del, men jag får fortfarande in en del namn. Du kommer förstå i operationens slutskede, min vän. >_<

Redigerad av Crice
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Omg! Okej, skriver väll en liten uppsats om kvällens händelse.

Jag svarade i en tråd. Frenzy quotar mitt inlägg och skriver "Snacka om fjortis !". För det första håller han sig inte till trådens ämne, vilket bryter mot reglerna. För det andra kallas det påhopp.

Nu tänker ni att jag varnade honom eftersom han skrev detta till mig, inte till någon annan medlem. Fel. Jag hade varnat honom eftersom han förstör för andra medlemar på forumet i form av att han skriver taskiga saker.

Sist men inte minst, den kanske bästa regeln som finns på Gtasajtens forum.

§1.6 - Respektera och följ administratörernas/moderatorernas beslut.

Varför tycker jag den är bäst? Bara så jag ska kunna göra vad jag vill med/mot vem jag vill? Inte alls, jag gör det som behövs göras och vad jag har blivit tillsagd att göra.

Crice, du går allt för långt. Alla ni som snackar skit om mig också. Visst, några av er kanske vill ha ett otrevligt forum fyllt av meningslösa off-topic inlägg, men mängden vill ha ett trevligt forum med trevligt inlägg.

Stänger föressten av dig Crice i 3 dagar, du får överklaga via PM om du nu vill.

Då kan jag ju fråga varför du varnade MetoC7 i fylle tråden...

Och jag håller fortfarande fasst vid att du är SA forum moderator och får väll inte använda dina krafter utanför för SA forumet...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Aja, nu får det vara nog... -_-

*REPORTED* - det var länge sedan... >_<

Haha, jag tror att moderatorerna är rätt medveten om denna tråd.

Iallfall två.

...och en är OND!!

Inte funnylin, han är bara hemsk.

Ett hemskt litet husdjur.

Editation.

Oj, det där kanske var ett påhopp?!

Då får jag understryka att det var ett skämt.

Annars blir jag nog bannad =/

Redigerad av okka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...