Jump to content

Hjälp!


MATRIX
 Share

Recommended Posts

Hahahahahahaha! Förlåt för att jag inte har något medlidande, men hur i helvette hamnade han där?

Först ett skämmt:.

Han hadde väll sitt vanliga vatten sen såg han en snygg tjej ut genom fönstret och blev så hot och kåt så vattnet blev kokhett...

Nej jag kan tyvärr inte hjälpa dig....

Stackars sjöllpadda :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Våran vatten sköldpadda har komit i kokthett vatten.Han blundar men rör sig,vet någon av er vad man ska göra?Jag skulle bli JÄTTE glad om någon kunde hjälpa mig.Svara fort behöver veta något fort. (:!!!:)-_-

Ta ut honmom ur vattnet?

eller.... ja ... hur hamndade den där?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Keft..

Min syster hänger på sporthojs forum, där är dom visserligen galna, men dom är mycket seriösare än här.

Där finns inga personer under 15 år nästan, vilket gör att om någon har ett problem med något så är större delen av svaren helt seriösa.. Tvärtemot gtasajten där medelåldern ligger på ca: 13-14 år

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

@Gtajägaren: Jag fattar inte att du klagar på att medelåldern är låg, du är ju för fasen 12 år!

Som ni redan sagt så är vissa mer mognare än andra, även fast dom är flera år äldre.

Men vissa personer är rejält omogna, som spammar ner forumet etc. :)

Det man också ska akta sig för är lunarspråket och haxorspråket..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...