Jump to content

Bilder, både penna och paint.


Conny_S
 Share

Recommended Posts

Jag vet, och det är meningen, någon slags superhjälte eller något. Men jag ska nog ändå förstora hans huvud aningen, samt hans vapen. Vad jag menar med att förminska vapnet förstår ni nog efter att ha sett denna bilden...

http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload7/wip-2.JPG

Tror också jag ska ge honom en AK47:a eller något liknande istället för bazooka-minigun-laser--atombomba-pickan han har nu.

Bättre fan!

gillar Ueber-vapnet.. det ger honom lite "the punisher"

kiip it ap

EDIT: misstag hittat! hantaget "sticker ut" utanför axeln och vapnets "bakdel" borde inte ligga bakom axeln utan framför .. den är orealistisk :unsure:

@ Siana

skriv inte "skiss" för det där är ingen skiss... du arbetat en hel del på den bilden :wacko:

himla cool annars :P

Redigerad av P-C
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Riktig hacker... :unsure:

För folk som inte ser vad det står:

"Omg! You fucking noob, if I weren't sitting, uhm, on my sisters computer I would own/pwn you fucking noob! Im so big and so strong, and you're so small and so weak. LOL!

If I ever meet you were ever the fuck you live I would kick you! LOL!

You are so noob and I would onw/pwn you and everthing like that! LOL!

So dont even think about kicking me, dont do it! Im so big, by bycebs are huge! Ill ban you from MyCuteHorse.com"

(Säkert stavfel i översättningen, och MyCuteHorse.com är ingen riktig sida!)

post-24-1106076801_thumb.jpg

Redigerad av xstreem
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skiss från 02 :D

Siana - riktigt tuffa gubbar!

P-C - Jo, jag vet. Egentligen borde inte heller hans hand synas. Jag har du suddat bort hela hans vapen samt hans arm, och i sin högra hand håller han en massa doggytags. Eller vad de heter. Måste dock arbeta mer på att få till vänsterarmen bättre.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och så måste man ha stor bokstav...:rolleyes:

http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/up...p-3_-kopia-.JPG

Nu i efterhand har jag dock gjort hans arm mindre. Funderar fortfarande på avd han ska ha för byxor...

Petiga P-C rycker in igen!

du borde behållit vapnet :P det var grymt skönt enligt mig men ändra hans Tank-top så den är lite... tajtare :P

armen är dock som sagt uber-muskulös! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...