Jump to content

Bilder, både penna och paint.


Conny_S
 Share

Recommended Posts

Sjust hur länge sedan va det du började rita ?? jag har ritat sedan jag gick i sjuan och nu går jag i tvåan :P sjust ritning iallafall :D så du min supra ? ceep doing it your nice :D at drawing :P

Såg topicen och skulle bara testa o rita nånting och då tog ja supran för de e min favorit bil, sen blev de hyfsat bra så jag får väll testa lite andra grejer ^_^ BTW så går ja i åttan och har ritat kanske nån seriös bild innan :P

EDIT: Här är en Modena som jag slängde ihop på en kvart (ARGH att jag alldrig lyckas med hjulen)!

post-24-1105874808_thumb.jpg

Redigerad av HemuleN
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skitsnyggt (:!!!:)

Tyckte denna Vipern blev snyggare än den andra toyota supra eller vad du gjorde ;)

Tackar Tackar, jo den blev lite bättre, men me tanke på att jag ritade supran typ 01:30 i går kväll och vipern idag vid lunch är det nog inte så konstigt -_-

EDIT: Alla mina bilder är ritade för hand utan förebild, bara ett antal små thumbs på google och fotade med en hyfsat dåliga mobilkamera

Redigerad av HemuleN
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du har potensial killen men du tänk på att asså propotioner och så ska va rätt i stället för stylingen och sånt vill inte racka ner på dig men om du hade gjort en typ fyrkantigare bil fast med rätt proportioner så hade det blivit snyggare :) ps prova att göra hjulen som en oval inte en cirkel det är då det ser lustigt ut ju mer bilen vinklar sig så att du ser fronten desto skarpare blir hjulet

post-24-1105901114_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du har potensial killen men du tänk på att asså propotioner och så ska va rätt i stället för stylingen och sånt vill inte racka ner på dig men om du hade gjort en typ fyrkantigare bil fast med rätt proportioner så hade det blivit snyggare :) ps prova att göra hjulen som en oval inte en cirkel det är då det ser lustigt ut ju mer bilen vinklar sig så att du ser fronten desto skarpare blir hjulet

Jodu,... det vet jag redan, men på dom bilderna jag ritat så har bilarna haft fram hjulen svängda så att dom står mera rakt mot"kameran", kan testa att rita nån bil med fram hjulen rakt så blir de nog bättre :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...