Jump to content

Bilder, både penna och paint.


Conny_S
 Share

Recommended Posts

... Kan man få se dig rita en tjej en gång? :wub:

Appropå rita en tjej här nu.

IceCandy tog hit sitt block när hon var här i helgen och visade mig, hon är riktigt grym på att rita juh o_0.

Jag blev helt stum när jag såg dem, was only girlz. Dom var otroligt vackra och verkligehets trogna, många var mästerverk imo.

Hundraelvgånger bättre än vad jag har åstakommit på 15 år iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Appropå rita en tjej här nu.

IceCandy tog hit sitt block när hon var här i helgen och visade mig, hon är riktigt grym på att rita juh o_0.

Jag blev helt stum när jag såg dem, was only girlz. Dom var otroligt vackra och verkligehets trogna, många var mästerverk imo.

Hundraelvgånger bättre än vad jag har åstakommit på 15 år iaf.

Bild på det också? :wub:

50 Cent: Förbannat snygga bilder!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Appropå rita en tjej här nu.

IceCandy tog hit sitt block när hon var här i helgen och visade mig, hon är riktigt grym på att rita juh o_0.

Jag blev helt stum när jag såg dem, was only girlz. Dom var otroligt vackra och verkligehets trogna, många var mästerverk imo.

Hundraelvgånger bättre än vad jag har åstakommit på 15 år iaf.

Haha, fasen vad du överdriver. :huh: Dom var låååångt ifrån verklighetstrogna. Jag ritar bara för att det är kul, vilket innebär att jag lägger ner max..liek.. en timme på en bild. Men det är jeffligt sällsynt. Brukar oftast kladda ihop någon skit på 10 minuter, och då blir'e knappast verklighetstroget.

Har för övrigt ingen bild på't på datorn. Orkar inte heller lägga in någon. kthxbai.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, fasen vad du överdriver. :) Dom var låååångt ifrån verklighetstrogna. Jag ritar bara för att det är kul, vilket innebär att jag lägger ner max..liek.. en timme på en bild. Men det är jeffligt sällsynt. Brukar oftast kladda ihop någon skit på 10 minuter, och då blir'e knappast verklighetstroget.

Har för övrigt ingen bild på't på datorn. Orkar inte heller lägga in någon. kthxbai.

1 timme på en bild är ju länge. :lol:

Själv ritar jag bilden på 5 minuter och ägnar 15 minuter på att bli förbannad för att det inte blir som jag vill, och det slutar med att det ligger ett tillknycklat papper i papperskorgen. :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...