Jump to content

Bilder, både penna och paint.


Conny_S
 Share

Recommended Posts

I för sig täcker det inte min teori - att det kan vara någon du känner som tecknat. Men, vafan, lite godtrogen får man vara. Släng upp bilden så tror jag på dig. Har du myglat i alla fall är du bara en värdelös människa. :wub:

Jag tror kanske att han hellre är med sina kompisar och allt annat han gjort idag istället för att sitta och rita en bild som han ska slänga upp till okända personer på ett forum.

Jag menar, jag hade också stuckit ut istället för att sitta inne och rita.

Tänk dig : "Tjena, ska du med ut och hitta på något ?", "Nej, jag måste rita den här bilden till sajten, annars tror de inte att det ör jag som har gjort den"

Låter inte det lite jättefånigt ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror kanske att han hellre är med sina kompisar och allt annat han gjort idag istället för att sitta och rita en bild som han ska slänga upp till okända personer på ett forum.

Jag menar, jag hade också stuckit ut istället för att sitta inne och rita.

Tänk dig : "Tjena, ska du med ut och hitta på något ?", "Nej, jag måste rita den här bilden till sajten, annars tror de inte att det ör jag som har gjort den"

Låter inte det lite jättefånigt ?

Amen jeez. Kolla på bilderna han gjort, det är ju bara skisser. Hur lång tid kan det ta att göra en? Fem min? Knappast en hel kväll du wastar.

Yäyä, låt oss luta oss tillbaka och invänta Converse- björnen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe, jag säger som simpa. Han kanske prioriterar polare, tjejen etc. före att skissa till Siana. ^_^ Sen har han kanske inte haft lust förrän nu, så är det med mig. Mina polare tjatar som satan, de ägnar all vaken tid åt att försöka övertala mig att börja skissa graffiti igen. Skissar ibland, men isåfall mest för deras skull. :wub:

Inget ont mot dig Siana. :wub:

Redigerad av _ThuuG
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe, jag säger som simpa. Han kanske prioriterar polare, tjejen etc. före att skissa till Siana. ^_^ Sen har han kanske inte haft lust förrän nu, så är det med mig. Mina polare tjatar som satan, de ägnar all vaken tid åt att försöka övertala mig att börja skissa graffiti igen. Skissar ibland, men isåfall mest för deras skull. :wub:

Inget ont mot dig Siana. :wub:

Jäpp är så, även om man är bra på nått och gillar att göra det så kanske man inte alltid har lust att göra det just då, ändå...

Redigerad av Chilli_13
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så gjorde en jävligt snabb skiss, på en björn i converse skor som tar kort till sin myspace sida, och bara för det så fuckade min skanner upp sig, så jag var tvungen o ta kort ist.

Vet inte vad jag ska göra mer för o övertyga er att det är just jag som gjort dom, men jag hoppas att ni tror på mig, det här är iaf. vad jag har att komma med. :)

Redigerad av 50 cent
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jsg förstod att han skämtade, men orkar bara inte med allt tjafs om att det inte är jag som ritat så det var därför jag sa så. :)

Men sanningen är ju att du fått mycket mer beröm över dina bilder än anklagelser över att "du inte har gjort bilderna själv", så då är det ju synd att sluta med att lägga upp dem.

För dom är grymt fina. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jsg förstod att han skämtade, men orkar bara inte med allt tjafs om att det inte är jag som ritat så det var därför jag sa så. ;)

Jag visste inte att jag sårade dina känslor på detta vis. :)

Det är bara som P-C skrev, jag har aldrig sett dig så konstnärlig förut. Dina bilder var helt enkelt så jävla bra att det var svårt att tro. Men det gör jag nu, så varför är du sur för? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag visste inte att jag sårade dina känslor på detta vis. :)

Det är bara som P-C skrev, jag har aldrig sett dig så konstnärlig förut. Dina bilder var helt enkelt så jävla bra att det var svårt att tro. Men det gör jag nu, så varför är du sur för? ;)

Jag är inte sur, det är bara.... äh jag överreagerade lite, det är klart att jag fortsätter lägga upp bilder här, ska säga till far min att han tar en titt på scannern så ni får bättre kvalit'e också ;) . Kanske lägger upp en redan ikväll. -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är inte sur, det är bara.... äh jag överreagerade lite, det är klart att jag fortsätter lägga upp bilder här, ska säga till far min att han tar en titt på scannern så ni får bättre kvalit'e också :) . Kanske lägger upp en redan ikväll. ;)

Brabra. Ursäkta för min snävhet. ;)

Hade ingenting och göra så här på väntan till skol-avslutnigen så... vet dock inte vad den föreställer. -_-

http://img186.imageshack.us/img186/9350/asdfsael6.png

Hähä, söt. Den lönnfete djävulen med förminskningspistol? Jag gillar ögonhålorna och den lilla (stora) magen.

... Kan man få se dig rita en tjej en gång? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...