Jump to content

Bilder, både penna och paint.


Conny_S
 Share

Recommended Posts

Tror ni inte att det är jag som har ritat dom :'(

Men jag gör som simpa sa då!

Heh, jag har aldrig sett dig som ett visuellt proffs, det är väl mest det. :D

Men det är du ju - jag är avundsjuk!

Edit.

Satt och tittade igenom dina bilder igen och jag blir inte riktigt klok på dem - de är helt jävla superba. Du borde bli tecknare på heltid, seriöst.

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har inte haft tid med fler bilder, p.ga av träningar, kompisar, tjejen, så ja, jag har haft fullt upp. Kanske lägger upp nån bild i veckan! :)

Ledsen att behöva säga det, men det luktar verkligen hund om det här. Kan man vara så upptagen så man inte hinner lägga upp en snabb skiss? Jag har en liten teori om att det är någon i 50- Centarns närhet som skissar. :D

Ledsen över dessa anklagelser. Du får tillåtelse att slå den mängd gånger du behagar om det visar sig att du är den övergrymme tecknaren, och ingen annan. Men jag är misstänksam. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ledsen att behöva säga det, men det luktar verkligen hund om det här. Kan man vara så upptagen så man inte hinner lägga upp en snabb skiss? Jag har en liten teori om att det är någon i 50- Centarns närhet som skissar. :wub:

Ledsen över dessa anklagelser. Du får tillåtelse att slå den mängd gånger du behagar om det visar sig att du är den övergrymme tecknaren, och ingen annan. Men jag är misstänksam. ^_^

Haha, du ska få se! Bara för det ska jag göra en björn i converse skor med kamera, som vem det nu va som sa det! POW! :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

@50Cent

Väldigt fina bilder, 50_Cent - Annars skulle du kunna ta en request på något ovanligt, för att bevisa att du gjort dem, say... En björn i converse-skor som fotograferar sig själv till sin MySpace-sida.

Bara en tanke.

:wub:

And to Siana:han verkar ju ganska självsäker iaf :wub:^_^

Redigerad av Chilli_13
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...