Jump to content

GTASajten - The Game


Patrik
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 293
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Sätter min hatt på att det inte var såna spel han letade efter.

I och med att vi inte vet så kan vi ju ta ett annat exempel från din sida:

"Varför i hela helvetes jäkla skit tog du med Lincoln?

Och vem tusan är Guarge Bush?

null vote.

gillar inte såna här hat-trådar. Dom skapas antingen av avundsjuka (det är därför du röstade Darin) eller av hat utan anledning.

som sagt: du är liten avundsjuk looser."

Trevligt attityd :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I och med att vi inte vet så kan vi ju ta ett annat exempel från din sida:

"Varför i hela helvetes jäkla skit tog du med Lincoln?

Och vem tusan är Guarge Bush?

null vote.

gillar inte såna här hat-trådar. Dom skapas antingen av avundsjuka (det är därför du röstade Darin) eller av hat utan anledning.

som sagt: du är liten avundsjuk looser."

Trevligt attityd :o

Vill helst inte föra diskussionen vidare då den kommer leda till eventuell låsning.

Men jag antar att jag får sista ordet:

Sist jag kollade så är det här ett fritt land där man får uttrycka sin mening.

Jag tyckte så eftersom han var avundsjuk för att hans flickvän gillade Darin. Altså är han en avundsjuk looser

och en sak till: försök inte skjuta mig med mitt eget vapen.

Redigerad av P-C
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 year later...

Uppdrag - Granskning!

Hur går det med det här Patrik? :rolleyes: Skulle gärna vilja se hur långt du hunnit.

Edit: Jag vet att topicen är gammal, men det har ju ingen betydelse. Skulle jag starta en ny topic och fråga om han jobbar någonting? Nej det är väll ändå lite onödigt.

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, tyvärr. La der detta för länge sen. Blev helt enkelt för mycket att göra. Jobbade som tusan och hade ändå mer än hälften kvar. Det var dömt att misslyckas. Skulle ha satt en gräns på hur många som skulle vara med. Blev på tok för mycket. Vissa som skulle vara med hade dessutom typ bara en eller två posts.

So... :wub: Går säkert att göra ett nytt försök, men då krävs planering. Dessutom var jag inte lika haj på actionscript då.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ber dig. Gör ett nytt försök. När du känner för det. Och har tid. Du ska absolut inte känna dig stressad av det. Och du ska veta att det är Du som gör det så du inte behöver ha någon deadline.

Du lär ju även få fett mycket respekt om du gör ett "GTASajten - The Game".

Och kom ihåg: "Respect is everything" :wub:

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ber dig. Gör ett nytt försök. När du känner för det. Och har tid. Du ska absolut inte känna dig stressad av det. Och du ska veta att det är Du som gör det så du inte behöver ha någon deadline.

Du lär ju även få fett mycket respekt om du gör ett "GTASajten - The Game".

Och kom ihåg: "Respect is everything" :wub:

Får väl göra det. :) Men om ett tag isf. Har rätt många projekt på gång.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man spelar Hultenius som ska döda alla moderatorer som blivit zombies pga. att en ny medlem, en medlemsterrorist gett alla admins och moderatorer ett gift som gör att dem blir zombies. Man ska ta sig genom banor och man får hjälp och små hints av alla snälla medlemmar som är livrädda. När man dödat alla moderatorer och admins så utses nya moderatorer, slupmässigt blir det 5 pers av dom (hur många ska hjälpa till under spelets gång?) 10 (?) som hjälpt en under färden. Och det är som sagt slupmässigt så det blir Nästan aldrig exakt samma personer som blir mods/admins i slutet. Najjjjjs =)

Blabla. Hiho. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ha inte för höga förväntningar nu! :D Jag gör väl en tråd när jag får tid för spelet.

Måste också planera hur det ska vara uppbyggt. Antingen gör jag den i samma model som Clown City 3,

eller så gör jag något helt nytt.

Om det ska bli något spel måste jag sätta en gräns på hur många som ska vara med. Förra gången hade jag ju kring 55 st.

Eftersom fienderna kan ta lång tid att göra så var det rätt omöjligt att få klart. :) Om man nu ska göra skjutande fiender så kommer

det ta extra lång tid.

Dessutom borde man ha en gräns i posts för att få vara med. Inte för att vara taskig, men om en ny medlem kommer och säger att han/hon ska vara med, kan den personen lika gärna vara borta från forumet efter en vecka. :)

Dessutom kanske det är roligare om lite mer välkända medlemmar är med. Vet dock inte hur man ska lösa det.

Men som sagt, när jag får tid. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dessutom kanske det är roligare om lite mer välkända medlemmar är med. Vet dock inte hur man ska lösa det.

Det blir klurigt för dig som du säger, vissa medlemmar är ju mer kända för varandra än andra osv. men jag tycker du ska ta som du själv känner det, det är ju ditt spel, sen att du får hundra inlägg som "jAh VilL åXå Va meeeEE" är ju bara för dig att tacka och ta emot. Smart idé btw.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...