Jump to content

En liten men effektiv mod


Hultenius
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 97
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Snälla säg inte att USA mentaliteten ska behöva nå hit?

Jag sa "de grövsta"! Jag vet inte ifall ni tycker att det höjer stämningen, men jag slipper gärna posts skrivna med genitalier, könsord och liknande här och var i posten. Det är ju bra mycket mer irriterande med sånt än om en post börjar med liten bokstav... :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag sa "de grövsta"! Jag vet inte ifall ni tycker att det höjer stämningen, men jag slipper gärna posts skrivna med genitalier, könsord och liknande här och var i posten. Det är ju bra mycket mer irriterande med sånt än om en post börjar med liten bokstav... :shifty:

Woohoo censuren kommer och räddar oss från fula ord! >_<

Redigerad av Funnylin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Trodde inte att jag skulle säga det här, Funnylin, men du är dum i huvvet - åtminstone tills du bevisar motsatsen. :D

Är jag dum i huvudet tills jag bevisar motsatsen?

Det inlägget borde censurerars bort, så du inte får rätt att uttryck dina åsikter!

^_^

Edit: Och btw: Snygg nivå att gå till. Dum i huvudet, jo.

Redigerad av Funnylin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu var du allt lite hård mot Funny, Henkibojj. Dum i huvudet är han väl ändå inte?

Jag tycker själv att det vore trevligare om vissa ord kunde censureras. Och jag tror inte riktigt att Funnylin var så seriös.

Jag var totalt seriös. Även om orden i sig inte tillför mycket kan man på andra sätt än censur se till att få bort dom!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...
Nej, en del av poängen är ju att man ska ägna några sekunder åt sitt inlägg.

Synd bara att folk ska protestera genom att sätta en liten punkt framför sin text.

Ska jag vara uppriktig så gör det mig så jävla förbannad att folk inte kan gå med på de grejer som förändras.

Du gjorde ju denna mod för att folk ska använda storbokstav så istället sätter folk dit en punk framför, så jävla irriterande.

Ber om ursäkt för ordvalen jag använder men det är så jag känner. :P

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Synd bara att folk ska protestera genom att sätta en liten punkt framför sin text.

Ska jag vara uppriktig så gör det mig så jävla förbannad att folk inte kan gå med på de grejer som förändras.

Du gjorde ju denna mod för att folk ska använda storbokstav så istället sätter folk dit en punk framför, så jävla irriterande.

Ber om ursäkt för ordvalen jag använder men det är så jag känner. :P

Ord!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dum i huvudet eller inte, det var spydiga kommentarer till mina förslag. Att säga att någon är dum i huvudet är inte det lägsta man kan göra, det finns ju lägre saker än så - till exempel KNULA DIN MAMAA FÖRFAN JAG HATAR DIG DIN JÄVLA IDIOTJÄVELL MIN KUK I DIN MUUUNNNN!!!! och det är exakt sånt jag vill få bort.

Vilket är värst - såna kommentarer eller "Du är dum i huvudet, åtminstone tills du bevisar motsatsen"? Kort fråga. Vad ni egentligen borde lägga tid på att få bort är idiotinlägg som exemplet ovan, stället för en skitsak som stor bokstav eller ej i början av en post. :P

Period.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...