Jump to content

Nästa GTA


kollar_runt
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 98
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

ok jag ger mig NY skulle va coolt. OBS! Riktigt NY.

1.Manhattan

2. New jersey

3.Harlem

Riktiga höghus.

Man kan se Donald Trumps helikopter flyga omkring <_<

Riktigt snygga bilar.

UPPDRAG:

Spränga den där bron? Snipra från höghus. Jaga med helikopter över staden. Köra bil i riktig trafik. Börja som någon fattig [Harlem] gör uppdrag tills man blir kändare [New jersey] Gör de fetaste jobben i manhattan.

Köra båt runt manhattan. Simma.

Sen typ sista uppdraget får man flyga till en annan stad, som man inte vet va d är, då får man en idé av hur GTA:et efter det kommer vara.

AA i slutet när man är mäktigast, ska man ägaa företag sen ska man göra sabotage på andra konkurranter så att man blir mäktigare..

Obs! RIKTIGA HÖGHUS SKA D VA

Ehm, jag får en känsla av att du tror att Harlem är en stad och Manhattan en stad för sig.

Manhattan är en ö, Harlem är en liten stadsdel på Manhattan. Manhattan, är i centrala New York.

New Jersey, där får jag känslan av att du kopplar ihop det med; New York.

Ehm, New Jersey är en stad, och " The state of New Jersey " är en delstat.

( >_< )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

C.J, det räcker med spam för dig ikväll. Ser jag dig skriva ngt meningslöst en gång till denna kväll så blir det avstängning i 1 vecka.

asså ja måste säga att ja tycker att ditt babbel känns ganska uttjatat nu :( sluta larva dig me avstängningar o varningar, du gör bara bort dig inför oss andra :P så ta det lugnt o gå i terapi eller nåt.........bara du lugnar ner dig me dina "jag-tror-att-jag-e-gud-o-kan-göra-va-ja-vill"-fasoner så blir alla(utom du?) nöjda ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

asså ja måste säga att ja tycker att ditt babbel känns ganska uttjatat nu :P sluta larva dig me avstängningar o varningar, du gör bara bort dig inför oss andra ;) så ta det lugnt o gå i terapi eller nåt.........bara du lugnar ner dig me dina "jag-tror-att-jag-e-gud-o-kan-göra-va-ja-vill"-fasoner så blir alla(utom du?) nöjda :P

Han är moderator, hans uppgift är just att leka gud. :(

Nu upprepar jag mig... men men. Regelbrott straffas, och så har det alltid varit och kommer alltid vara. Gillar du det inte? Hitta ett forum med regler osm du kan anpassa dig till.

Och wäj, off-topic to the max. Återgå till ämnet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han är moderator, hans uppgift är just att leka gud. :(

Nu upprepar jag mig... men men. Regelbrott straffas, och så har det alltid varit och kommer alltid vara. Gillar du det inte? Hitta ett forum med regler osm du kan anpassa dig till.

Och wäj, off-topic to the max. Återgå till ämnet.

vi får gå offtopic när ja sagt de ja vill ha sagt..........de enda jaa ville säga var att ja tycker de e lite larvigt att men ska bli avstängd för att man spammat ett par ggr :P eller tycker du att de borde va så?? en avstängning borde man få om man brutit mot reglerna i större utsträckning,tycker jag ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...