Jump to content

Nästa GTA


kollar_runt
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 98
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag tycker ändå att det skulle vara lätt coolast

om dom gjorde av NY , Philladelphia och Washington DC och det borde finnas landskap mellan städerna + ett stort bergsmassiv som dom hittar på själv med något nman med olika delar och skidåkare och liftar med skidåkare i....

också kunde man spränga upp laviner med dynamit .MM.

Det borde finns djur på lands områdena mellan städerna som : GrisleyBjörnar , Renar vid bergen , ekkorrar och rävar .MM.

man borde också kunna jobba på mer verklighetstrogna jobb ( SOM INTE GÅR PÅ TID )...

t.ex. Jägare , Pilot , liftskötare i bergen :huh: , sånna som står i kiosk vid bergen och säljer varm korv :lol: .MM.

Vapnen ska vara mer detaljerade och låta mer som på riktigt.

Bilarna ska vara dom mäst vanliga bilar som andvänds i USA nu + att det ibland ska dyka upp lite snyggare sport bilar....

Människorna på spelet ska reagera bättre på om dom t.ex ser en snygg bil så ska dom glo lite extra och om någon händelsevis skulle bli båkörd eller sjuten så ska människor ringa efter ambulans eller brandkår eller polis , vad som nu behövs med sina mobiler eller något....

Människorna ska inte tåla lika mycket smärta....

men dom ska däremot inte dö direkt utan ligga och försöka kravla sig upp på fötterna igen ungeför som " Postal 2 " ....

Man ska själv kunna ringa ambulans....osv...

i spelet ska der finnas årstider och man ska börja som en fattig mörkhyad snubbe i Harlem.... , och sedan fortsätta sitt liv mot bättre tider....

Man ska kunna skapa egna gäng o deras kläder + sitt eget utseende i ansiktet....

när det regnar ska folk gå med parraply och ibland gummistövvlar....

man ska kunna se igenom alla fönster in i husen och människorna ska gå in och ut i dom med olika ärenden....

man ska kunna prata mer med folk och välja mellan olika saker att säga och man ska inte bara kunna svara andras meningar utan också starta ett samtal....

fler olika människor i spelet så det licksom inte kommer ett gäng gubbar på led och alla ser likadana ut.... , man ska alltså kunna känna igen en kille som kanske slog ihjäl än förut så man kan ge igen...:D

det ska finnas kändisar i spelet med livakter som också folket ska reagera på....

Det ska vara ragdoll stil när någon dör elelr liknande blir båkörd men klarar sig....

bättre ljud när man kör på någon och rutorna ska också kunna krossar när man kör på någon och sedan kam perssonen överleva med kritiska skador eller något....

Det är inte allt jag vill men mkt ! <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu är jag besserwisser men det ska vara svenskalektionerna tack.

Offtopic:han kanske menar att han har gått på lektioner på svenska. tex : på våra SO-lektioner är inte undervisningen på arabiska (den är på svenska) fast jag tror att din version är mer trolig, att han menade ämnet Svenska :lol:

Ontopic: det var en del synpunkter där JoinAS, jag tycker dock att en del saker skulle va lite för.. ehm. dom skulle gärna få lägga ner mer energi på viktigare saker i spelet än att folk ska ringa i mobiler..

Redigerad av Rockaway
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ehm...ni som säger att london är en trist stad.

1. Har ni varit där ?

2.Vad har ni för övriga grunder?

Visst det regnar ibland men engelsmännen är ett jolly good people jämfört med skentrevliga och småäkliga jänkare.

Detta betyder i sin tur inte att jag är för att det ska spelas i london men den är ändå en jävla mycke roligare stad än new york.

/a selfimportant nihilist

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tokyo tycker jag låter coolt... liksom typ var Japan som springer omkring och gör uppdrag... Hade vatt bra med lite omväxling.. typ som Wu Zi Mu fast utan att vara blind! :wub: och så ska det ju vara i nutid :o

eller gör man Gta: KK (om ni vill veta vad det är kolla sidan 2 på denna tråd)

Jobbigt att köra bil i Tokyo bara, eller åka tåg. Det finns folk som jobbar med att pressa in folk i tunnelbanan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såg the introduction idag och så tänkte jag att det skulle va grymt ifall R* gjorde en prequel till SA där man ska spela som CJ i Liberty city, det skulle va grymt att se hur staden såg ut under det sena 80talet(lite vice city känsla/ göra uppdrag vid nån studio 54 liknande klubb :o ) kanske lägga till några motorvägar som leder till typ nåt staten island liknande område eller ut till new jersey , Ok det är inte ett riktigt ps3 spel men det skulle va en fin avslutning av deras spel til ps2an det borde nog inte vara så svårt att göra heller med tanke på att dem redan har staden klar :wub::o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...