Jump to content

Nästa GTA


kollar_runt
 Share

Recommended Posts

han är 25 nu å suttit HÄKTAD i sju år?.. häktet sitter man i när man väntar på dom

han var altså 18, så han började droga sej rrunt han var 14 för att hinna in i träsket till 18-års-ålder..

låter genomtänkt det där, grattis (:!!!:)

Har ändrat det dära med häktet och "Låter genom tänkt det där:D" Självklart:P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 98
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag skulle vilja ha glamour eller straight ghetto. San Andreas manus suger, enligt mig. Det började som en dröm, man var en gang-banger men sen blev man en jävla bonde till en supersnobb som gled runt i Las Venturas. Det hade varit mycket roligare om man var en ghettoneger spelet ut, och att man alltid hade sina homies vid sin sida.

Jag skulle inte banga på ett till 80-tals spel igen. Eller åtminstonde en mer Vercettikaraktär. (:!!!:)

Nej fan, nu måste jag spela lite VC...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ps 3 kommer nog att fokusera mer på online spel så det är det jag tror att R* håller på att planera för jag menar gta i london låter ju som bajs på en pinne inte speciellt roligt asså varför ska dem försöka kopiera ett av världens tråkigaste spel(getaway) för det verkar inte rimligt getaway e så värdelöst att man inte ens märkte att det kommit en uppföljare. men till saken nu gta online är det jag verkligen hoppas på, tänk att få skapa egna gäng med några polare eller kanske

skapa ett stort gäng med typ en massa svenska gta spelare och sen dra ut och kriga mot t, ex ett gäng engelska franska norska eller somaliska (:!!!:) gta spelare

det skulle va trevligt tycker jag :P

annars så borde dem försöka sig på en riktig stor stad i New York miljö, för att liberty city håller inte måttet som en stor stad, hela staden är ju typ lika stor som cj's morsas hus :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ok jag ger mig NY skulle va coolt. OBS! Riktigt NY.

1.Manhattan

2. New jersey

3.Harlem

Riktiga höghus.

Man kan se Donald Trumps helikopter flyga omkring (:!!!:)

Riktigt snygga bilar.

UPPDRAG:

Spränga den där bron? Snipra från höghus. Jaga med helikopter över staden. Köra bil i riktig trafik. Börja som någon fattig [Harlem] gör uppdrag tills man blir kändare [New jersey] Gör de fetaste jobben i manhattan.

Köra båt runt manhattan. Simma.

Sen typ sista uppdraget får man flyga till en annan stad, som man inte vet va d är, då får man en idé av hur GTA:et efter det kommer vara.

AA i slutet när man är mäktigast, ska man ägaa företag sen ska man göra sabotage på andra konkurranter så att man blir mäktigare..

Obs! RIKTIGA HÖGHUS SKA D VA

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ett GTA: London i 3D blir det inte, fatta!

Varför? Jo, för att GTA: London släpptes endast för att visa DMA (som då låg i England och styrdes av engelsmän) sitt folks huvudstad... nu när DMA har blivit Rockstar North och flyttats över till staterna så skiter väl amerikanerna att och göra ett till London i 3D...

GTA: London var då, vi lever i nuet...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...