Jump to content

Proffsboxning


StellHell
 Share

Ska det införas proffsboxning i Sverige??  

28 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Förut gillade jag inte boxning överhuvudtaget. Jag tyckte att det var en konstig sport som gick ut på att misshandla varandra så pass mycket att en blev knockad/medvetslös. Men efter att ha sett några matcher, så har jag ändrat mig helt och hållet. Det är ju skitkul att kolla på boxning! Speciellt de lättare viktklasserna där de rör sig mycket snabbare.

Så jag tycker självklart att proffsboxning ska tillåtas i Sverige! Finns det egentligen någon anledning till att det inte skulle det? :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

sjukt vad ni har missuppfattat boxning. Har ni glömt Ingemar Johansson? George Scott? Armand Kranjc?

Blir det mycket våld i sverige med proffsboxning?

I sverige finns det ju redan amatör boxning. det är ingen större skillnad på det och proffsboxning. Inte fan har vi mer våld för att vi har amatörboxning. Boxning är helt perfekt, det hjälper ungar från gatan in i träningslokaler. Där tränar de och blir disiplinerade istället för att råna er på mobiler.

Det skulle bli mindre våld om boxning tilläts i detta land.

Det var nån i denna tråd som tog upp att boxarna slåss efter matchen. Det var det dummaste jag hört.. När vi snackar proffsboxning i Sverige menar vi att det ska boxas i Globen och inte på "Ottos underground knarkar cafe". Tror du verkligen att Paolo Roberto och armand kranjc skulle stå och sparka ner varandra efter matchen i globens korridorer?!?!

:huh::D:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...