Jump to content

Onödigaste tangenten


darkjak
 Share

Vilken är den onödigaste tangenten?  

82 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Kan du engelska? :lol:

Pause

Break     <---- onödigaste knappen någonsin (för mig då alltså).

Doh! :ermm:

Testat att tänka innan du bevisar att du är dummare än en hög med skit?

tryck in scroll lock och, ojj.. Du kan fortfarande scrolla; Med pekdon, piltangenter, page up/down och space.

Mycket bra att säga att den är till för att förhindra scrollning när den fan inte gör det.. :o

*ädit*

Paus/Break används mycket i programering och such crap. Pausar oftast gammla spel/DOS spel. Du kan pausa screenen under uppstart med med pause för att tex. kolla cpu, ram m.m.

Redigerad av StellHell
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 70
  • Ålder
  • Senaste inlägg

jag har faktiskt startat en topic med den legendariska scroll-lock, eftersom jag inte hade en aning om vad den gjorde. MEN: vote= zoomare. Jag har ingen knapp till det, men jag behöver det definitivt inte heller.

Vad beträffar endknappen har jag använt den flera gånger, bara för att skriva det här inlägget. Högerklicksknappen använder jag dagligen, bl.a för att ändra ikoner, filer, och annat, när det är för långt till musen.

Styrknappar i spel:

  • FPS och tredjepersonsvy: WASD, musen.
  • Bilspel: piltangenterna.
  • men vice city då, med bilar, 3:e pers, flygen och helikoptrarna? WASD till snubben, pilar till bilarna och NUM 8 4 6 2 till kollikopptrarna.

Det var väl inte så svårt? :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Insert for jag blir så :P:ermm::(:angry: :'( :P:angry: irriterad när jag av någon okänd anledning kommer åt den knappen hela tiden så att all text försvinner när jag ändrar längre bak i texten

Det är iaf bra att man vet att det är insertknappens fel ifall man tryckt på den utan vetat om de, trodde först de va nån sketen bugg eller nåt ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...