Jump to content

Rädda Pommac


Karatemorfar
 Share

Recommended Posts

Tycker ni inte att det är lite skumt att de ändrade sig så fort? De kanske aldrig hade för avsikt att lägga ner Pommac utan bara sa det för att göra gratis reklam för läsken. Fler lär ju köpa den nu.  ;)

Som flera spekulerade på Hattrick(ett fotbollspel)så har de förmodligen aldrig tänkt lägga av att tillverka drycken, utan det var mer frågan om gratis reklam, och de har troligen haft pressmeddelandet klart flera veckor, och väntat tills tillräckligt många protesterat. Inte vidare snyggt gjort, men smart och jag har inget emot det om de fortsätter med Pommac, så är ju jag nöjd. :)

Redigerad av Dusse
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker ni inte att det är lite skumt att de ändrade sig så fort? De kanske aldrig hade för avsikt att lägga ner Pommac utan bara sa det för att göra gratis reklam för läsken. Fler lär ju köpa den nu. :ermm:

jag kan inte påstå att jag är lagexpert, men man får väl inte använda sån marknadsavföring, är inte det förbjudet?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 year later...
Ja, nu när de ska sluta att tillverka Pommac, så, varför inte skriva på en namnlista.?

http://raddapommac.se/

:'( Ska de sluta sälja Pommac?!

Det var min pappas farfar som kom på Pommac (ärligt :lol:)

...ja han fick ju inte pengar för det... han var bara en enkel arbetare och chefen snuvade åt sig äran :wub:

Detta får inte ske!! :lol:

Redigerad av Dee
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...