Jump to content

På Nyheterna Idag


R2D2
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 226
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

har inte orkat läsa igenom allt men jag kan säga att när jag köpte mitt SA på tradition krävde de målsmans intygelse så då fick jag ringa min kära mor och hon intygde att jag fick köpa de...hon frågade även om det var våldsammare än föregångarna och han sa att det var samma nivå....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag blev mycket upprörd när jag såg erat reportage om TV-spelsvåld där ni pratade om spelet San Andreas. Jag kan inte första hur ett respekterat nyhetsprogram som ni kan sända så oerhört vinklad information. Att ni inte kan sända objektiv information har fått mig att tappa all respekt för er!

Spelet San Andreas utspelar sig i ghettot i Los Angeles i tidigt 90-tal och att man kan döda personer är det som oundvikligen brukar inträffa i gängkrig, att spelet erbjuder samma möjligheter som finns i verkligheten betyder inte att det på något sätt är en mördarsimulator. Jag och många med mig älskar detta spel för att friheten att göra som man vill är enorm.

Att ni sedan påstår att spelet enbart går ut på att våldta och mörda är inget annat än ren lögn! Jag förstår ärligt talat inte meningen med erat lilla inslag, var det bara för att provocera?

för er som är lite lata kan ni ju sända ovanstående eller använda det som mall, jag uppmanar alla att skicka ett mejl till SVT!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...