Jump to content

På Nyheterna Idag


R2D2
 Share

Recommended Posts

mitt mail ... kanske lite fel i svenksa osv , jag skrev det i Hyperspeed för jag e förbannad :

Det om dataspelet ! För det första så kan man inte våldta folk i det spelet , så jag tycker helt enkelt att ni ska gå ut och be om förlåtelse eller Iallafall Säga att det var Felaktiv Information om spelet !man kan ju inte ljuga hur mycket som helst i Tv tycker jag.

Mvh **** *******

:)

Bra! Kanske några fler kan maila in....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 226
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Skickade detta till Svt om någon är intresserad

"Tycker att det senaste "Rapport" (6:e Nov) överdrev starkt av vad som vart sagt om Gta:San Andreas ni visar bara en sida och sätter igång stora debatter som bara förstör för oss. Spel har inte någonting med våld i den "riktiga" världen att göra, då skulle man kunna förbjuda religioner istället dom har förstört många mer liv än tv-spelen har gjort t ex alla korståg och självmordsattacker i mellanöstern. Så tänk er för innan ni börjar att tracka ner på saker ni inte vet vad det är!"

Hehe hoppas fler skickar in så det blir lite effekt

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fy fan va SVT gör ner sig. Alla ungomar med PS2 hemma kommer ju att gå lös som fan. Vilket jävla skitsnack om våldtäckterna asså. De vill bara ha något att berätta om på nyheterna så att alla föräldrar ska bli jätteupprörda. Vilket jävla kärringlipande asså. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skickade detta till Svt om någon är intresserad

"Tycker att det senaste "Rapport" (6:e Nov) överdrev starkt av vad som vart sagt om Gta:San Andreas ni visar bara en sida och sätter igång stora debatter som bara förstör för oss. Spel har inte någonting med våld i den "riktiga" världen att göra, då skulle man kunna förbjuda religioner istället dom har förstört många mer liv än tv-spelen har gjort t ex alla korståg och självmordsattacker i mellanöstern. Så tänk er för innan ni börjar att tracka ner på saker ni inte vet vad det är!"

Hehe hoppas fler skickar in så det blir lite effekt

Bra skrivet :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Istället för att skylla på ett spel som är gjort enbart för ett underhållande syfte så kanske regeringen tänka den felande länken i vårt samhälle som t ex att galningar kan gå runt och skära halsen av små barn och utrikes politiker jag menar hur kan dem va så ignoranta att dem inte kan ge rättvärdig vård till alla dumma jävlar som springer runt på gatan va fan jag blir så jävla sur när dom skyller våld på tv spel och musik det finns inga konkreta bevis på att någon har gått ut och begått våldsbrott på grund av ett tv spel jävla moral kärringar med sina pekpinnar intryckta så långt i arslet att dem inte kan se verkligheten för vad det är :) om det är nåt fel på samhället så är det lögnerna media sprider för att dölja spåren av verkligheten och istället försöka göra en syndabock av ett spel som san andreas

brinn i helvete era jävla as ge oss lite sanning istället

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...