Jump to content

På Nyheterna Idag


R2D2
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 226
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Skickade detta till Svt om någon är intresserad

"Tycker att det senaste "Rapport" (6:e Nov) överdrev starkt av vad som vart sagt om Gta:San Andreas ni visar bara en sida och sätter igång stora debatter som bara förstör för oss. Spel har inte någonting med våld i den "riktiga" världen att göra, då skulle man kunna förbjuda religioner istället dom har förstört många mer liv än tv-spelen har gjort t ex alla korståg och självmordsattacker i mellanöstern. Så tänk er för innan ni börjar att tracka ner på saker ni inte vet vad det är!"

Hehe hoppas fler skickar in så det blir lite effekt

fint...skicka detta:Skulle bara säga att det var en aning överdrivet i inslaget om våldsamma TV-Spel.I det spelet dom pratade om så kan man tex inte våldta kvinnor och få poäng för det,riktigt dåligt måste jag säga.

skicka i nån ruta till redaktionen

det är nu på 2an

Redigerad av JoJJeBonGo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mitt nya meddelande :

Hej.

jag mailar ang eran senaste nyhets sändning, där ni ger ut helt felaktig information till era tittare om Spelet Gta : San andreas . man kan inte våldta i detta spel det är HELT Felaktigt , jag och många andra I spelvärlden KRÄVER ett förlåt och ett erkännade Att detta var felaktig information som sändes.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu har jag skickat ett mail med denna text:

"Hej.

jag mailar ang eran senaste nyhets sändning, där ni ger ut helt felaktig information till era tittare om Spelet Gta : San andreas . man kan inte våldta i detta spel det är HELT Felaktigt , jag och många andra I spelvärlden KRÄVER ett förlåt och ett erkännade Att detta var felaktig information som sändes." :):D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...