Jump to content

På Nyheterna Idag


R2D2
 Share

Recommended Posts

Alla vet väl att man tränar upp sin vapenteknik genom att spela våldsamma spel.

Likaså tränar man samtidigt också upp sitt psyke för att kallt kunna döda andra individer.

Med detta menas att du är en fullfjädrad elitsoldat den dagen du byter ut handkontrollen mot ett automatvapen.

Om detta stämmer borde all form utav idrottsträning vara onödig. Om handkontrollen kan träna upp vapenhantering borde den också kunna användas för att träna upp morgondagens NHL stjärnor eller fotbollstjärnor.

Med handkontrollen tränar spelaren upp sitt ben eller färdighet med hockeyklubba och förvandlas genast till Zidane eller Peter Forsberg . :)

Exakt.... Ohh Shit Jävla mario .... Måste sticka han körde om mig...

FATTA KÄKA SKÖLDPADDOR !!! J**VLA MARIO!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 226
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Jag blev mycket upprörd när jag såg erat reportage om TV-spelsvåld där ni pratade om spelet San Andreas. Jag kan inte första hur ett respekterat nyhetsprogram som ni kan sända så oerhört vinklad information. Att ni inte kan sända objektiv information har fått mig att tappa all respekt för er!

Ingen information är objektiv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Apropå 18-års "gränsen", när jag skulle in på Tradition för att köpa spelet, på releasedagen, direkt efter skolan, var jag tvungen att vänta i ett par timmar innan jag kunde köpa det, då jag ju bara är 16 år (var dock 15 då...) och måste ha någon myndig med mig. När jag sedan kom dit med mor min nämnde de inget om 18-års gränsen. Tacka vet jag den senare försäljaren!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Apropå 18-års "gränsen", när jag skulle in på Tradition för att köpa spelet, på releasedagen, direkt efter skolan, var jag tvungen att vänta i ett par timmar innan jag kunde köpa det, då jag ju bara är 16 år (var dock 15 då...) och måste ha någon myndig med mig. När jag sedan kom dit med mor min nämnde de inget om 18-års gränsen. Tacka vet jag den senare försäljaren!

Kanske din mamma ser ut att vara över 18?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...