Jump to content

Spooky.


Weener
 Share

Recommended Posts

Kan berätta en jävligt läskig händelse som hände mig tidigare idag i San Andreas.

Jag körde nånstans i skogen på en liten väg, det åskade och ösregnade i spelet. Jag körde en jeep och var påväg till min uppdragsgivare.

När det började bli uppförsbacke så gick det lite långsammare, det var ganska mörkt.

Då blixtrade det till som fan och hela kontrollen vibrerade. Då såg jag det.

Mitt i vägen stog någon, jag fick en sån där iskall känsla igenom kroppen.

Jag tvärstannade bilen och sprang ut. Som tur var så var det bara en liten gran, men jag var väldigt säker på att det var en liten flicka som stog där.

Händelsen var som hämtade ur en skräckfilm :angry: .

Sen är det väll ganska läskigt när jag går i skogen, det är helt dimmigt och mörkt och man hör konstiga ljud.

Har ni några läskiga San Andreas upplevelser? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan berätta en jävligt läskig händelse som hände mig tidigare idag i San Andreas.

Jag körde nånstans i skogen på en liten väg, det åskade och ösregnade i spelet. Jag körde en jeep och var påväg till min uppdragsgivare.

När det började bli uppförsbacke så gick det lite långsammare, det var ganska mörkt.

Då blixtrade det till som fan och hela kontrollen vibrerade. Då såg jag det.

Mitt i vägen stog någon, jag fick en sån där iskall känsla igenom kroppen.

Jag tvärstannade bilen och sprang ut. Som tur var så var det bara en liten gran, men jag var väldigt säker på att det var en liten flicka som stog där.

Händelsen var som hämtade ur en skräckfilm :angry: .

Sen är det väll ganska läskigt när jag går i skogen, det är helt dimmigt och mörkt och man hör konstiga ljud.

Har ni några läskiga San Andreas upplevelser? :P

Låter jävligt läskigt men det är ändå sånt som gör spelet så kul och verkligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HAHAHAHHAAHHAHAHA tyckte det var en rolig grej faktiskt jag har inget och va rädd för för när jag är i skogen så har jag M16 motorsåg och full armor så ingen storfot vågar sej på mig!

Jag kommer stycka hans fötter :angry:

Edit kom på en sak min kompis siter och lirar GTA SA här nu (han sover här) Så sa jag att han skulle sticka till berget med kamera och tjecka läget för det skulle va fett om han fick något på bild så lägger jag ut det här på något vänster'

Redigerad av lulle
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

bigfoot2_293397_0.jpgPÅ IRCSPY:

Bigfoot - Believed to roam at the base of Mt.Chiliad. Sceenshots Provided, Believed to be fake. The hunt continues.

CJ mum's ghost - Can apparently be caught on camera in Cj's home. No proof yet.

Black shape in Airport - Believed to be the Bigfoot again.

Weird Noises - Heard around, No recordings as of yet.

Mystery phone booth - Apparently appears somewhere in the desert. (Think of the film "Fear and Loathing in Las Vegas)

Ghost Ship - No Details on this.

Ghost Car - Confirmed. On the bottom of the map there are 2 gray horsehose shapes, go to the edge of the left one on the map, there is a ditch and it has some wrecked up old cars. Get in the one at the top of the hill, drive it away somewhere and come back to that spot. Walk away for a few seconds then come back to see the same driverless car emerge from the woods. This car is already wrecked and is not repairable in a pay and spray or garage (mod shop repairs it though). People have been saying this may be how CJ's father died?

UFO - Confirmed, We have a very good screenshot of this on the Forum thread.

Plane Crash's - There are random plane crash's, I've seen these myself but cannot provide proof.

People Committing Suicide - Apparantly true, No evidence as such yet.

Jaws - Said to be true on other forums although no evidence has been seen.

Alien Radio - Apparently when your driving around the desert your radio is hijacked by Aliens, No recorded proof yet.

Fly Fish - Still needing photo evidence

Four Armed Freak - Seen, not proven

Sea Serpent - Apparently real, although the screenshot we have isn't too good.

Ghosts of Fort Carson - Was talked about on the official San Andreas website untill release date when it was removed. Rumour say's you can hear them during the night at Fort Carson

Haunted House - Weird breathing, creaking floorboards and footsteps upstairs all need confirming.

You get shot with a rocket by a F-18 and die if you fly too far out to sea - No proof

Redigerad av vicecity
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...