Jump to content

Spooky.


Weener
 Share

Recommended Posts

Kan berätta en jävligt läskig händelse som hände mig tidigare idag i San Andreas.

Jag körde nånstans i skogen på en liten väg, det åskade och ösregnade i spelet. Jag körde en jeep och var påväg till min uppdragsgivare.

När det började bli uppförsbacke så gick det lite långsammare, det var ganska mörkt.

Då blixtrade det till som fan och hela kontrollen vibrerade. Då såg jag det.

Mitt i vägen stog någon, jag fick en sån där iskall känsla igenom kroppen.

Jag tvärstannade bilen och sprang ut. Som tur var så var det bara en liten gran, men jag var väldigt säker på att det var en liten flicka som stog där.

Händelsen var som hämtade ur en skräckfilm :unsure: .

Sen är det väll ganska läskigt när jag går i skogen, det är helt dimmigt och mörkt och man hör konstiga ljud.

Har ni några läskiga San Andreas upplevelser? :huh:

Vad är detta!...Du tar upp det som om du är CJ.... Det är bara ett spel..

Jag undrar vad som skulle hända om du skulle uppleva det i verkligheten...HAHAH då skulle du säkert dö

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 years later...

De Läskigaste jag har varit med om i gta sa e ... När 3 av mina kompisar vad hos mig och vii spela gta sa och det var jag som spela :P Och jag var i skogen det blixstra och Och va dimma och jag var skit rädd :) Sen när jag tåg spökbilen som finns i Back 'O' Beyond (stavning?) körde runt så stanna jag för jag tyckte jag såg någåt sen sa jag ''Jag tyckte jag såg någåt'' Min ena kompis Sa ''Gå och se'' Sen gick jag runt och titta Och sen kom min ena kompis upp med sitt face och sa Boooo då javlär sket jag på mig -_- sen få jag nästan aldrig mer till Back 'O' Beyond(stavning) mer på natten :P

Den kompisen som skrämde mig hette ''Sam'' :P

slut

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

okej nu blev detta ganska läskigt sitter och spelar gta medans jag läser denna tråd också hör jag en hund skälla på spelet WTF??? aldrig hänt mig något med rullande spökbilar och sånt dock så har jag sett massor med spökbilar men aldrig träffat nått läskigt! varje gång det regnar eller åskar så sparar jag så tiden flyttas fram så det blir soligt!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

okej nu blev detta ganska läskigt sitter och spelar gta medans jag läser denna tråd också hör jag en hund skälla på spelet WTF??? aldrig hänt mig något med rullande spökbilar och sånt dock så har jag sett massor med spökbilar men aldrig träffat nått läskigt! varje gång det regnar eller åskar så sparar jag så tiden flyttas fram så det blir soligt!

Do I see sarcasm? :naughty:

Redigerad av Joe Dirt
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...