Jump to content

Problem med EPI (fixat)


Hultenius
 Share

Recommended Posts

Igår köptes två varor från vår webshop men inget EPI har registrerats :blink:

Jag vet dock vilka varor som såldes och vid vilken tidpunkt.

Om du köpte något igår så kontakta mig med vilken vara och den ungefärliga tidpunkten så fixar jag Super Member åt dig.

Anledningen till felet kan ha varit att EPI inte kan registrera nick med andra symboler än bokstäver och siffror (tex. _ [ = @ - osv.)

Nu har jag dock fixat till det genom att erat "Member ID" registreras som EPI istället för nick.

Om fler fel uppstår så är det bara att kontakta mig!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Webshopen var en riktigt bra satsning!

Totalt har den omsatt 1 374,00 kr varav GTAsajten fått 68,70 kr, bara på 4 dagar ^_^

Den där annons-bannern som ingen klickar på har hittills bara tagit in 10,25 kr på 7 dagar :huh:

Om du sätter upp 10 banners som 10 medlemmar klickar på en gång per dag kan gtasajten tjäna ca 900 kr på en månad... ;) Detta förutsätter att varje klick ger 30 öre.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ähum? Va sa du? 1 ggr per da? :huh:^_^

100 gånger per dag menar du väl! Jag har klickat 6-7 gånger nu! Några kvar bara! ;) Hur mycket har du tjänat nu då Hultan?

Det spelar ingen roll hur många gånger man klickar så länge det är samma person, 100 klick från en IP ger ändå bara 30 öre. Visst är det så hultan?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...