Jump to content

Hur laddar du upp kvällen när du har GTA SA


 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 145
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

kvällen den 29/1-04

jag kliver i mitt relativt städare sovrum, drar av mig brallorna och tröjjan så jag bara sitter i fillifjongerna, jag drar av plasten men då slår tanken mig "måste hämta tobaken.. så jag gå mot det dystra och kalla kökets kylskåp och plockar fram en dosa general och en ett härligt paket marlboro. jag går vidare till skaffariet och plockar fram lösvicken och chipsen.. jag går mot kylskåpet igen och plockar ut colan. jag går in i mitt rum igen, slår på PS2:an, lägger sakta men säkert in skivan i cd-drivern och lägger mig i sängen, jag tänder en cigg för laddningens skull, allt är bra. plötsligt hör jag ett ljud. jag vänder mig om hastigt av ljudet av en smäll. jag tänker: det är klart" men där står morsan med ett trasigt PS2:a i haden och skriker: RÖKER DU UNGJÄVEL. sen får jag husarrest och får aldrig chansen att spela för jag inte längre har en PS2:a

TEH END

sammanfattning: helt onödigt med sammanfattning

Redigerad av emo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Finns ingen direkt tråd till vad du gör när du "har" spelet...

Skriv det här :angry: alltid kul o se vad alla olika pysslar med ;)

Jag ska köpa lösgodis , 2 st starka ölkorvar , chips , 1,5 L Coca Cola sedan blir det en filt =) jag ligger dock i sängen och spelar också =)

Vad gör du =)

men ofta man hinner handla också..om man handlar dagen innan blir godiset äckligt :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:)

1# köpa snus, general lös

2# meddela flickvännen att hon inte ska bli orolig om vi inte hörs på ett par dagar

3# springa till posten och hämta GTA

4# springa förbi ica på vägen hem och köpa 2 st stora 1.5liters color

5# stänga av mobiltelefonen

6# SÄTTA PÅ TVN, RECIVERN OCH PLAYSTATIONET OCH SEN???

7# i HELVETE vad jag ska ha KuuuuuL

Finns det små 1.5 liters cola?. hehe...förlåt men ibland är de kul att märka ord...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Morgonen

Stiger upp är så hypad.. Längtar..

Äter en stor frukost så jag ska ha energi kvar på kvällen..

Cyklar till skolan.. Är där på den sista hälsotema-dagen..

Kommer hem.. OCH SÅ SITTER MIN BRORSA OCH LIRAR!!! :):angry:;) !!

Säger att han ska dra åt sa*an och sätter mig vid spelet fixar till tolen så att ryggstödet är mot svanken eller vad det heter.. och så lägger jag i skivan försiktigt försiktigt.. och så slår jag på och medans det laddar och har sej innan man börjar spela..(lär ta en stund) dånar jag och hämtar proviant sitter och spelar hela natten och hela dagen sen.. eller så är jag med min flickvän hela fredagen..

Har svårt att bestämma mig...(sarkasm) :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har ingen ps2. för kass dator :angry:

Men när det kommer till Xbox :

Kommer hem från skolan (troligtvis) kollar om vi fått någon post. what. säg inte. Yippeeeeeyyyyyy.

Vad fick jag se. jo, SA kan nu hämtas ut hos Ica supermarket själevad (Själevad/örnsköldsvik (kempehallen :lol: )/ ångermanlan osv osv)

väntar "i några veckor" på att mamma ska komma hem med mina chash, (tar säkert bara 3 timmar :) )

sen sticker jag och hämtar ut det. samtidigt använder jag en tusenlapp till att köpa chips,12 liter cola (euroshopper ;) ) 52 kr, godis. 4 stycken 200 gram's mjölkchoklad, Häagen-Dazs glas (strawberries & cream) och sen kutar jag hem,

tar bort handtaget på min dörr (smart om man inte har någe lås B) ) Oj, först drar jag upp boxen såklart, kopplar in, kollar på fodralet i en kvart och säger/tänker : Jag har SA, JAG HAR SA, sen sätter jag försiktigt in skivan i cd-drivern, I slowmotion för att göra det till ett minne för livet :lol: , spelar hela natten, sover hela da'n och så håller man på tills det blir måndag. Hoppas jag ;)

Redigerad av Gunde5
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

är i tykland den 29:onde :o kommer hem på måndagen och då springer jag från bilen till köket och där ligger San Andreas och väntar på att bli spelat MEN jag säger till morsan att hon får köra ner mig till stan för att köpa lite godis och chips cola o allt..på vägen hem åker vi förbi min kompis och hämtar han sen åker vi i en jävlans hastighet hem till mig jag kliver ut ur bilen.....jag och min kompis springer in i mitt hus upp i mitt rum och fixar med godis och allt sen kramar vi två snusar släcker lampan drar ner persienerna pillar in varsin prilla och sätter på PS:et och sakta men säker lägger in den finaste lilla skiva som världen någonsin har skådat...sätter oss ner i mina 2 fotöljer kopplar in stereon sätter på sub woffern höjjer skit högt kollar på introt fäller en tår av lycka och jag tar tagi kontrollen och börjar spela....sen sitter vi där njuter av livets bästa stunder och allt är perfect......... ;P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag får mitt på Lördag eftersom jag bor i Skövde och farsan ska hämta det i Trollhättan på EB Games, sen kommer morsan och farsan upp till mig med spelet plus en massa godis och mat =P och då ska jag först testa GTA SA på mitt urgammla söndriga Ps2 och om det ej funkar åka till Game i Skövde och köpa ett nytt ^^; och sen blir det väl spela hela kvällen... =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tar bussen efter skolan direkt ut till Elgiganten och hoppas inerliggt att det inte är slut.. Sen kommer jag hem kastar ut min bror från hans eget rum och säger att jag ska spela och att han kan få ha det om några timmar.. Efter det kommer det inte hända mycket utan sen är det bara att vänta tills det släpps på PC så man slipper bråka om vem som ska spela mellan min brosa och jag ;P Sånt ät livet :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...