Jump to content

Hur laddar du upp kvällen när du har GTA SA


 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 145
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag har sagt åt farsan att ta hem sin projektor från jobbet. :D Sen så pluggar jag in högtalare och Ps2an i den och drar fram duken. Sen så kommer en polare hem till mig och är med när JAG spelar, (han kommer inte få spela..möjligtvis testa i 5 min). Sen så sitter jag hela natten för jag har tagit ledigt från jobbet dan efter :D

Sen så är de ju lov och då är de bara att njuta. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har sagt åt farsan att ta hem sin projektor från jobbet. :D Sen så pluggar jag in högtalare och Ps2an i den och drar fram duken. Sen så kommer en polare hem till mig och är med när JAG spelar, (han kommer inte få spela..möjligtvis testa i 5 min). Sen så sitter jag hela natten för jag har tagit ledigt från jobbet dan efter :D

Sen så är de ju lov och då är de bara att njuta. :rolleyes:

Tips: Har du spelat med projektor och duk någon gång? Det suger häst*****. Alldeles för stort. Därimot vore det ett projekt att spela på Cosmonova.

Btw, jobb när du är 16-17 år?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tips: Har du spelat med projektor och duk någon gång? Det suger häst*****. Alldeles för stort. Därimot vore det ett projekt att spela på Cosmonova.

Btw, jobb när du är 16-17 år?

Ja jag har spelat med projektor förut. Om de är för stor så tar man bara projektor närmre duken...då blir bilden i lagom storlek plus att bilden blir mer "koncentrerad". Och ja, jag jobbar när jag är 17. Tycker du det är konstigt eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ska på vägen hem från träningen nog köpa lite cola vilket jag i vanliga fall inte brukar dricka, men behöver för att hålla mig vaken hela natten.

Min kompis som alltid är med och spelar, men som ändå inte spelar utan bara assisterar mig med strategier kommer självklart sitta brevid mig och heja på =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, jag kommer att vara genomduschad o nytvättad, samt har ätit en liten aptitretare...kanske en toast med skagen-röra.

Sedan laddar jag upp med att sänka värmen i rummet(värme gör en tröttare) och andas några gånger djupt med magen och försöker ladda mina luktsinnen och försöka spara de minnen man har från första gången man sätter i skivan.

Generalsnus white portion och Shio vatten jordgubb/citronsmak kommer att gästa soffbordet..Ingen mat när man spelar..man blir bara trött/dåsig och varm.

sen kommer jag sova gott med ett leende på läpparna då jag har spelat några timmar och ändå har massor kvar att pröva!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, jag kommer att vara genomduschad o nytvättad, samt har ätit en liten aptitretare...kanske en toast med skagen-röra.

Sedan laddar jag upp med att sänka värmen i rummet(värme gör en tröttare) och andas några gånger djupt med magen och försöker ladda mina luktsinnen och försöka spara de minnen man har från första gången man sätter i skivan.

Generalsnus white portion och Shio vatten jordgubb/citronsmak kommer att gästa soffbordet..Ingen mat när man spelar..man blir bara trött/dåsig och varm.

sen kommer jag sova gott med ett leende på läpparna då jag har spelat några timmar och ändå har massor kvar att pröva!!

varför ska du göra alla dom här förberedelserna till att inte blir trött (sänka värmen och inte äta nåt) när du ändå skriver att du bara ska spela några timmar och sen sova. Blev lite fundersam bara...du kanske kan förklara? :rolleyes::D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...