Jump to content

Hur laddar du upp kvällen när du har GTA SA


 Share

Recommended Posts

1. Jo, men tröttnade ganska snart och begav mig ut i den stora världen för lite äkta vara.

2. Jag förstår om du behöver dra en tarzan, ryktas att det finns sammansatta pixlar i spelet som föreställer lättklädda damer.

3. Det bör stå någonting här som har med saken att göra, men då skulle jag bli bannad från forumet så därför avstår jag från att skriva det.

vadå gav sig ut i den stora världen?? Jag har haft sex flera gånger men runkar iaf. Måste gå och göra det nu ...hej då

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 145
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

du har nog tänkt att den dära bilden ska vara din signatur?

1 gör den mindre

2 om det inte ska vara sign., så sluta posta onödiga bilder

för det första så vet jag inte hur den här jävla avatar funkar för det andra så skiter jag i hur det funkar och för det det tredje så finns det inget onödigt i mina bilder men du har rätt den bilden e nog den bästa men skit i va fan jag gör och sköt ditt eget din jämra gummistövel

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. Jo, men tröttnade ganska snart och begav mig ut i den stora världen för lite äkta vara.

2. Jag förstår om du behöver dra en tarzan, ryktas att det finns sammansatta pixlar i spelet som föreställer lättklädda damer.

3. Det bör stå någonting här som har med saken att göra, men då skulle jag bli bannad från forumet så därför avstår jag från att skriva det.

Jo... men i DENNA TRÅD! Undrar MAN! Hur MAN "LADDAR UPP" Inför GTA: SA... och att ta ett runk är ju MITT SÄTT! Och man kan vell ENDÅ! Runka ifall man har gett sig ut i den "STORA" världen!

Tack för MIG!

:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

chips, godis, 2 tv, 2 ps2, 2 gta san andreas, 2 polare (+ mig själv),2 av oss har en var, och den tredje polaren får titta på eller vara med på 2-player-grejer

sen måste jag köpa ett flak redbull och några 2-liters-cola..

sen måste vi ha typ 15 paket nudlar och lite4 bacon.. (jag å mina polare burkar äta knaperstekta bakon som snacks)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

chips, godis, 2 tv, 2 ps2, 2 gta san andreas, 2 polare (+ mig själv),2 av oss har en var, och den tredje polaren får titta på eller vara med på 2-player-grejer

sen måste jag köpa ett flak redbull och några 2-liters-cola..

sen måste vi ha typ 15 paket nudlar och lite4 bacon.. (jag å mina polare burkar äta knaperstekta bakon som snacks)

De där lät riktigt trevligt. Synd bara att redbull är så himla dyrt. Mena tt sitta två polare med vasit playstation är ju inte fel alls. Mer sånt!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

chips, godis, 2 tv, 2 ps2, 2 gta san andreas, 2 polare (+ mig själv),2 av oss har en var, och den tredje polaren får titta på eller vara med på 2-player-grejer

sen måste jag köpa ett flak redbull och några 2-liters-cola..

sen måste vi ha typ 15 paket nudlar och lite4 bacon.. (jag å mina polare burkar äta knaperstekta bakon som snacks)

Dem säger att TV-spel är ohälsosamt....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

varför ska du göra alla dom här förberedelserna till att inte blir trött (sänka värmen och inte äta nåt) när du ändå skriver att du bara ska spela några timmar och sen sova. Blev lite fundersam bara...du kanske kan förklara? :):rolleyes:

Första intrycket skall vara det bästa. Det var de jag menade

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Springer hem efter skolan, tar spelet och min sovsäck, säger hejdå fortare än kvickt och ger mig av till en polare... lämnar grejerna hos honom, sen sticker vi båda och köper godsaker. På kvällen blir det naturligtvis pizza och Cola som är huvudrätten. Troligen sitter vi och spelar hela natten... men den göken får endast vara med och tipsa, mwahaha.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:)

1# köpa snus, general lös

2# meddela flickvännen att hon inte ska bli orolig om vi inte hörs på ett par dagar

3# springa till posten och hämta GTA

4# springa förbi ica på vägen hem och köpa 2 st stora 1.5liters color

5# stänga av mobiltelefonen

6# SÄTTA PÅ TVN, RECIVERN OCH PLAYSTATIONET OCH SEN???

7# i HELVETE vad jag ska ha KuuuuuL

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...