Jump to content

Hur laddar du upp kvällen när du har GTA SA


 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 145
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

hehehehhahhaha :D:D ...vet han om det..

iofs så hade jag tänkt göra samma sak...men men

De är väll underförståt. Han tror väll inte att jag har suttit och väntat på San andreas såhär lång tid och sens ka låta honom spela samma dag som jag får dig. Lite vett i huvet tror jag han har...Hehe :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag får min PS2a + SA så ska jag fixa dessa saker:

Lista ut hur i H-E PS2an fungerar...

Lära mig kontrollerna...

När jag har gjort dom 2 sakerna börjar det roliga :wub:

Dricka öl

Röka (så man lugnar sig lite efter man har dött pga att man iten e van vid kontrollerna)

Dricka mer öl

Äta nått snabbt

fortsätta dricka öl

osv osv osv :D:wub::rolleyes:

EDIT: givetvis medans man lirar SA så klart :D

Redigerad av Lucif3r
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och du har aldrig runkat? :)

1. Jo, men tröttnade ganska snart och begav mig ut i den stora världen för lite äkta vara.

2. Jag förstår om du behöver dra en tarzan, ryktas att det finns sammansatta pixlar i spelet som föreställer lättklädda damer.

3. Det bör stå någonting här som har med saken att göra, men då skulle jag bli bannad från forumet så därför avstår jag från att skriva det.

Redigerad av theatre
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har ingen PS2 men när det kommer ut på PC så...

Det är säkert en skoldag, vem vet... hoppas det blir en fredag med en lugn skoldag. Sista lektionen, tänker på San Andreas och vad jag ska göra, tänker på det spelet jag har väntat i över tre år, till och med innan GTA3. Några minuter återstår av lektionen, jag börjar mer och mer tänka på skiten, kan inte koncentrera mig på lektionen. Skolan slutar, jag tar det lugnt och går hem med en kompis på vägen, snackar lite GTA, åker till stan direkt med pengarna i fickan och skolväskan i ryggen, läser Metro på bussen, kollar ut genom fönstret lite för att kolla in alla snygga Volvo-bilar >_<. Kommer till affären och ser en massa SA-fodral på hyllan. Tar en i bästa skick, går till kassan och bränner 500 kr, på hemvägen till Frölunda, där jag bor, köper jag lite godis och en Coca-Cola (som om jag inte gör det varje dag :rolleyes: ). Innan jag installerar SA gör jag en snygg mapp för att använda din till alla moddingfiler, grupperar i ordning. Installeringen är klar och jag är säker på att det kommer funka utmärkt... klockan är runt halv tre, jag börjar först ändra inställningarna i kontrollerna etc. Glömmer fixa fram käket så jag springer till påsen med godiset och colan och börjar spela, det skulle inte kunna vara något som hindrade denna underbara dag som ska ske om några månader...

Det kommer vara min dag, det...! :)

Redigerad av Arman
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker att SA är värt mer en att bara ladda upp för en kväll, jag skiter nog i alla mina förpliktelser på fredag morgon drar ner köper spelet drar hem låser dörren stänger av luren sätter mig i vardagsrummet och gör det som kommer naturligt tills jag har förträngt verkligheten så hårt att bara en lina kan får mig att komma igång igen

post-31-1098720764_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...