Jump to content

Hur laddar du upp kvällen när du har GTA SA


 Share

Recommended Posts

Slutar skolan 14.30 (Vill tillägga att det är en veckas lov från och med då, hehe), drar till Webhallen och hoppas att jag får ett ex(förbokade i lördags), annars blir det att tårspreja de jävlarna =) Aja, annars finns väl i första hand Megastore, sedan kanske Game och Åhlens, fast de lär vara en hundring dyrare.

Sedan tar jag tunnelbanan hem, köper Pepsi och lösgodis i mängder och kommer hem. Är ensam hemma denna vecka så det blir ingen som stör. Bunkrar upp mig i soffan framför TVn, gardinerna fördragna i hela huset och hämtar en filt eller täcke eller något och sedan är det bara att börja spela. Funderar på att ta ett bad precis innan, blir perfekt stämning och så då men då måste jag vänta ännu längre på att få spela... svåra val här i livet.

Kommer för övrigt att bli världens bästa skollov, GTA San Andreas på fredag samt så anländer min Buffy Complete Season 7 DVD nu på onsdag, perfekta combon...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 145
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

OJ OJ OJ OJ.... ni allifopa har ju missat helagrejen, man ska inte spela spelet, då försvinner ju sammlarvärdet totalt om man ens öppnar paketet... jag laddar upp så här: jag kommer hem, ställer det snyggt och prydligt på hyllan och sedan kanske jag kollar på någon film eller något... ;P

post-31-1098739889_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

OJ OJ OJ OJ.... ni allifopa har ju missat helagrejen, man ska inte spela spelet, då försvinner ju sammlarvärdet totalt om man ens öppnar paketet... jag laddar upp så här: jag kommer hem, ställer det snyggt och prydligt på hyllan och sedan kanske jag kollar på någon film eller något... ;P

du är sjuk. rentutav sjuk

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

för det första så vet jag inte hur den här jävla avatar funkar för det andra så skiter jag i hur det funkar och för det det tredje så finns det inget onödigt i mina bilder men du har rätt den bilden e nog den bästa men skit i va fan jag gör och sköt ditt eget din jämra gummistövel

vem har sagt något om avatar?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag håller med, GTA spelen är gjorda för att spelas av en spelare. Hela känslan försvinner ju om man sitter med ett gäng polare som hela tiden tjatar om att få prova spelet.

Själv ska jag ladda upp med Pringles + Cola ( en j*kla massa ska det vara. För att colan inte ska bli för varm ställer jag dem i min minikyl bredvid soffan. Inte vill jag förlora ett par minuters spelande p.g.a jag måste gå ner och hämta mer läsk.) och förhoppningsvis har morsan även handlat choklad. Sen släcker jag ner rummet och hämtar en filt, allt för att hitta den rätta känslan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har nu köpt 8 2-liters Cola Flaskor, Lösgodis för 120 spänn och väntar bara på spelet....

haha... kanske lite mycke läsk kanske... (16 liter) du kommer fan spy när du har ätit upp allt :D :Dmorsan och jag hämtar det på ica i kolmården (bor där(nej inte i djurparken) köper lite läsk och godis och drar hem och hämtar ps2:an i min syrras rum och kopplar in det och sätter skivan sakta in i diskdrivern... för att behålla detta som ett minne tar jag min kamera och tar 10 kort för att sen skriva ut på datan... sen kör jag bara

Redigerad av Gta-Playern
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Finns ingen direkt tråd till vad du gör när du "har" spelet...

Skriv det här :D alltid kul o se vad alla olika pysslar med ^_^

Jag ska köpa lösgodis , 2 st starka ölkorvar , chips , 1,5 L Coca Cola sedan blir det en filt =) jag ligger dock i sängen och spelar också =)

Vad gör du =)

Stretching, läsk, chips, godis, 20 kuddar, sömn innan jag börjar spela

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Farbror Steelwolf´s Recept på en trevlig helg.

Till detta recept behöver du:

3 st ps2

3 st Tv-apparater

8 st Goa gubbs & grabbs

Blanda ps2, tv och gubbs & grabbs i en stor lägenhet. Låt sjuda och släng i några nävar skitsnack och spelande. Servera genast på fredag och garnera med diverse tilltugg och pizzor samt ett snäpp högre elleräkning. Denna rätt serveras bäst med ett kylskåp fullt med iskall starköl.

Observera att detta recept räcker hela helgen eller tills ölen har tagit slut.

Låt er väl smaka.

Redigerad av SteelWolf
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad det ska "chipsas och snaskas" hela tiden??? När jag kommer hem från jobbet på fredag (kl 17:00) så nappar jag avi't i brevlådan och rusar till ica för att hämta ut spelet.

Sen en enkel och god middag så man blir mätt. Sen vid behov gå på muggen innan man börjar spela. Ta ut en god Pepsi MAX att ha som törst släckare....

Sen lirar man hela kvällen..... mer behövs inte för att ha det bra med GTA:SA

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad det ska "chipsas och snaskas" hela tiden??? När jag kommer hem från jobbet på fredag (kl 17:00) så nappar jag avi't i brevlådan och rusar till ica för att hämta ut spelet.

Sen en enkel och god middag så man blir mätt. Sen vid behov gå på muggen innan man börjar spela. Ta ut en god Pepsi MAX att ha som törst släckare....

Sen lirar man hela kvällen..... mer behövs inte för att ha det bra med GTA:SA

Du kanske inte behöver mer för att få en BRA san andreas kväll...men för att få den BÄSTA san andreas-kvällen så behöver man lite tilltug så som chips och godis, nåt att dricka, och kanske en polare eller två...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...