Jump to content

Avatarer och signaturer


luddee
 Share

Recommended Posts

För historians skull, när alla (om alla) senare byter tillbaks till "vanliga/riktiga" signaturer och avatarer. Så har nu säkert 30% av GTASajtens aktiva medlemmar samma signatur och avatar. Iaf de jag lägger mest märke till. Ser väldigt roligt ut. Puss på alla där i framtiden.

av-8449.jpg

img259_Sajtensignaturluva.jpg

c-c-c-c-c-combo breaker :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För historians skull, när alla (om alla) senare byter tillbaks till "vanliga/riktiga" signaturer och avatarer. Så har nu säkert 30% av GTASajtens aktiva medlemmar samma signatur och avatar. Iaf de jag lägger mest märke till. Ser väldigt roligt ut. Puss på alla där i framtiden.

av-8449.jpg

img259_Sajtensignaturluva.jpg

Vad snackar du om? :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

c-c-c-c-c-combo breaker :lol:

Mouahahahhahahaahahahahahahahaha

Vad snackar du om? :mellow:

När man i framtiden tittar tillbaks på gamla posts, så har ju dem inte samma signatur och avatar som dem hade när inlägget skrevs. Det här kommer bara se ut som en jävla massa spam till ingen nytta (det är det iofs inte heller, men nu vet vi ju iaf vad det är).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om folk skulle byta tillbaka till sina signaturer nu, hur vet de då vem han ska banna? Jag ska printa er så man kan se er!

Det är väl spammet i sig det handlar om..

fan Stellan kommer låsa tråden ifall han är på dåligt humör och det vill inte jag för det här är en väldigt bra tråd nu springer jag och lägger mig och vill inte se några ha den där signaturen utom jag och simpa fattar ni det :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är väl spammet i sig det handlar om..

fan Stellan kommer låsa tråden ifall han är på dåligt humör och det vill inte jag för det här är en väldigt bra tråd nu springer jag och lägger mig och vill inte se några ha den där signaturen utom jag och simpa fattar ni det :mellow:

Vilken signatur? :P

Precis. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...