Jump to content

Länkar?


Visa
 Share

Recommended Posts

För att gå lite offtopic: IE suger så otroligt. Det är osäkert, segt och otroligt fult. Opera eller Mozilla är det som gäller. Jag testade att öppna samma sida i IE och Opera (en sida som jag aldrig besökt på browsrarna). För Opera tog det 1.3 sekunder drygt och för IE 4 sekunder ;)

Därför väljer jag Opera framför IE :unsure:

Kan tillägga att jag nästan kan avinstalera mitt antivirusprogram nu när jag kör med Opera, fast det är jobbigt när man nu måste öppna en sida i IE, för oftast trillar ett virus ner på HD'n.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För att gå lite offtopic: IE suger så otroligt. Det är osäkert, segt och otroligt fult. Opera eller Mozilla är det som gäller. Jag testade att öppna samma sida i IE och Opera (en sida som jag aldrig besökt på browsrarna). För Opera tog det 1.3 sekunder drygt och för IE 4 sekunder  ;)

Därför väljer jag Opera framför IE  :unsure:

Kan tillägga att jag nästan kan avinstalera mitt antivirusprogram nu när jag kör med Opera, fast det är jobbigt när man nu måste öppna en sida i IE, för oftast trillar ett virus ner på HD'n.

För att gå ännu mer off-topic: din text är väldigt liten och kryllig, kan du inte göra den lite mer - vad ska man säga? - tunn och stor?

Edit.

On Topic (bara för skojs skull!). det har varit sådär för mig nån enstaka gång, men aldrig långvarigt...

Redigerad av okka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...