Jump to content

VC's Bästa fordon?


VickeX
 Share

Vilken är Vice City's bästa fordon?  

116 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 42
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Alltså du har ju stavat fel på nästan alla

Bilista Compact?-Blista compact

VCN marveric?-VCN Maverick

Shansez?-Sanchez

Vodoo?-Voodoo

Marveric?-Maverick

Men,

vote:Deluxo

Men oj vad farligt. jag är bara 12. dessutom tvekade jag om det skulle vara Shanzes eller Shansez och Voodo,Vodoo,Voodoo

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men oj vad farligt. jag är bara 12. dessutom tvekade jag om det skulle vara Shanzes eller Shansez och Voodo,Vodoo,Voodoo

Du skulle inte ha ödslat energi på att tveka, varken Shanzes eller Shansez är rätt.

Och förresten vad har din ålder med saken att göra, ingen av de fordonen finns på riktigt, så även om man är äldre så känner man ändå inte till dem. Namnet står på skärmen när man går in i fordonet, och vad jag vet så kan man läsa när man är 12.

Redigerad av cheetox
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

eller så säger man såhär: minimiåldern är tretton, den här tråden finns redan, så himla viktigt är det inte att det är rättstavat - bara man förstår, och det är inte heller så spännande att se vilket fordon folk tycker om. Och just det, är det tredje (?) tråden om undersökningar från dig... :teehee: Jag bara sa som det var.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du skulle inte ha ödslat energi på att tveka, varken Shanzes eller Shansez är rätt.

Och förresten vad har din ålder med saken att göra, ingen av de fordonen finns på riktigt, så även om man är äldre så känner man ändå inte till dem. Namnet står på skärmen när man går in i fordonet, och vad jag vet så kan man läsa när man är 12.

Hahaha bra bra......

Men Sabre Turbo är juh bara mmmmmmmmm..... mega-ball!!!

älskar den....

avgudar den....

och hudedu som verkar vara 12 och har spelat i en månad, spela lite mer innan du hänger massa på forumet för då e det enklare att hänga med. :lol:

Inget taskigt eller nåt sånt men LITE lite bilar för att kunna röstas om!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...