Jump to content

Vilken Tv kanal är bäst???


Misterwhoopee
 Share

  

21 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Jag tycker det är bra att TV4 börjat sända reklamavbrott mitt i filmer och program, nu slipper man i alla fall de jobbiga småprogrammen som "Dagens namn" och "Om en bok" som TV4 var tvungna att visa för att inte bryta mot lagen.

Håller INTE med till 100%! Håller med till 0%!

Det är ju helt värdelöst att fyran börjat med reklamavbrott. Förut kanske det var ett (1) reklamavbrott (högst), förutom nyhetsuppehållet, om man kollade på en film som börjar kl 21. Nu är det kanske tre-fyra plus nyheter. Det är helt värdelöst! Dessutom har de ju nu reklamavbrott i halvtimmeslånga program (det hade de inte förut) och REKLAMAVBROTT I SPORTEN!!... Helt sanslöst! :huh:

Svt gör annars de klart proffsigaste programmen och produktionerna, men annars gillar jag Wimans på Z och Viasat Sport är bra! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller INTE med till 100%! Håller med till 0%!

Det är ju helt värdelöst att fyran börjat med reklamavbrott. Förut kanske det var ett (1) reklamavbrott (högst), förutom nyhetsuppehållet, om man kollade på en film som börjar kl 21. Nu är det kanske tre-fyra plus nyheter. Det är helt värdelöst! Dessutom har de ju nu reklamavbrott i halvtimmeslånga program (det hade de inte förut) och REKLAMAVBROTT I SPORTEN!!... Helt sanslöst! :huh:

Svt gör annars de klart proffsigaste programmen och produktionerna, men annars gillar jag Wimans på Z och Viasat Sport är bra! :D

Håller med till 100%!..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...