Jump to content

That '70s Show


Jacker
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 43
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vad hände i dagens avsnitt? :P Missade p.g.a min mamma. ;P

Eric läser Donnas dagbok där hon skriver om en dröm där Eric var Steven Tyler i Aerosmith. Eric bestämmer sig för att tatuera sig och Leo erbjuder att göra det gratis. Fez köper ett par glasögon som man ska se igenom tjejers kläder med.

Kelso drömmer och säger "This isnt going to work" medans Jackie hör på. För att få veta vad som inte skulle funka försöker Jackie få Kelso att somna igen, vid ett senare tillfälle...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan inte TV4 ta sig i arslet och dra hårt? När ska dom sluta med denna aggresiva reprisering? Jag vill gärna se säsong 4(?) innan jag förvandlats till en rynkig pensionär!

stämmer j*vligt bra! Hur många gånger har de int kört repriserna på de gamla säsongerna? Jag kan hur många fraser som helst utantill när jag kollar på de gamla avsnitten... och då har jag bara sett på tv, inte på vhs/dvd/nätet.... då betyder det verkligen att man sett sig trött på de gamla! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet inte riktigt om det finns nån skådis som är bäst i that 70's show. Alla är helt enkelt bäst.

Håller med om att TV4 borde köra NYA avsnitt nu...det finns väl nya avsnitt som TV4 inte visat? Har ingen koll på säsongerna.

Jo jag är ganska säker på att 4:an har säsong 4 och 5 inköpta. Vet inte varför dom envisas med att visa reprisomgång efter reprisomgång.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo jag är ganska säker på att 4:an har säsong 4 och 5 inköpta. Vet inte varför dom envisas med att visa reprisomgång efter reprisomgång.

nänä, säsong fem börjar med att eric sticker till california och jackie&hyde prassla varandra... såg 1a avsn för länge sen och det andra häromdan, letar nu efter 3e. That 70's shows officiella hemsida

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...