Jump to content

That '70s Show


Jacker
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 43
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ojaaa! Älskar That '70s Show. Har sett alla säsonger 3 gånger nu, inne på fjärde varvet. >_<

Säsong 7 skulle börja sändas 8 septemper i U.S.A. tror jag. Undra hur det blir med årtalet, för säsong 6 utspelade sig 1979, då borde ju säsong 8 utspela sig 1980. Om dom inte forsätter på -79 då förstås.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Scrubs är roligt det med!

Men vad tycker du, och ni andra gör att That 70's Show sticker ut i träsket av sitcoms? Inlagda skratt har den ju, som alla andra...

Jag kan inte förklara det själv men den är ju så mycket bättre än alla andra...

För den inte är som alla andra. Det skapas oerhört många sitcom:s, men bara en del går ju hem. Det finns väldigt få serier som tillfört sitcom:en så mycket som That 70's show, eller scrubs med för den delen. Alla andra verkar bygga på samma recept, men att just den här sticker ut beror nog mycket på en fullständigt genial casting. Man kunde inte fått bättre skådisar! Samtidigt har den ju väldigt rutinerade avsnittsförfattare, och är inte lika mycket kliché som det ligger över dom flesta andra sitcoms!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo så är det nog. Skåedespelarna är ju så extrem klockrena, alla är helt perfekta. Alla är verkligen så sköna...

ALla andra serier är en tråkig person i en lägenhet som känner nån rolig person och som är kär i en annan person. Tråååkigt....

Någon som kollat upp That 80´s Show? Ska ju vara gjord av samma författare...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

that 70's show äger! Hyde är ju klockren varenda gång han slår ner kelso :rolleyes: . Han är ju så störd också.

- Jackie, if you're gonna eat that much chocolate, you're gonna be..

- Don't you dare say it, you bitch! :lol:

Synd att tv4 inte körde fortsättningen på det, den nya säsongen där de träffar varandra i kalifornien... kollade på nätet en gång och det var görsköj, synd att det inte är varken kvalitet eller går snabbt att tanka... (Mods: Jag vill inte bli bannad för att jag snackar om sånt här nu)

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det har börjat ni igen ja.  Ska se imorrn.
Jag med..

Men vad tycker du, och ni andra gör att That 70's Show sticker ut i träsket av sitcoms? Inlagda skratt har den ju, som alla andra...

Jag kan inte förklara det själv men den är ju så mycket bättre än alla andra..

Dels är det karaktärerna, som redan sagts, och så är det stämningen på något sätt..

Gillar scenerna när de visar alla när de sitter i ring där nere i källaren, när de knarkar.. :P

Har någon sett avsnittet där de är tecknade..?

Redigerad av Everest
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...