Jump to content

Mer admins


Terror_xl
 Share

Recommended Posts

Ja, jag har följt om SA i forumet ganska mycket, även fast jag inte har skrivit så mycket....Men jag blir mer och mer less på detta forum PGA att många skapar nya topics om samma saker som redan finns...

Jag tycker att ni på gtasajten ska skaffa lite fler admins som är aktiva som kan låsa och ta bort onödiga topics så det blir både snyggare, lättare att hitta fakta och ett trevligare forum!

Och detta gäller inte bara SA delen utan alla de andra delar!

Hoppas att någon håller med mig!

/// Terror_xl

Redigerad av Terror_xl
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 49
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Fler moderators är ingen lösning. Om vi så skulle ha 100 moderatorer skulle det inte hjälpa, folk skulle fortfarande posta trådar om samma saker. Forumet är ett stort forum och då ~60-70% av alla nya inlägg handlar om GTA kan man man inte komma ifrån att det postas trådar om samma sak. Det enda som hjälper är påtvingad information, bra exempel >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

det skulle vara mycket dumt, då skulle moderatorerna få jobba heltid på GTAsajten typ... Det ska dom inte behöva höra... :rolleyes:

Dessutom skulle man nog få vänta några timmar tills topicen postades(Om ingen mod är inne). Så det tror jag inte skulle vara någon bra idé, det är nog mest frustrerande för er som får vänta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...