Jump to content

Mer admins


Terror_xl
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 49
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hultan tog ju in några fler för ett år sen ungefär...innan var det ju bara han och Blaque och det räckte...varför ska inte de som är där räcka nu?

De kommer många nya medlemmar/dag..

Fast det är nog i framtiden det behövs nya mods, när ex San Andreas släppts kommer det nog många fler.. <_< Så när det är kring 9000-10000 medlemmar kan det ju behövas nån till mod!...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

De kommer många nya medlemmar/dag..

Fast det är nog i framtiden det behövs nya mods, när ex San Andreas släppts kommer det nog många fler.. B) Så när det är kring 9000-10000 medlemmar kan det ju behövas nån till mod!...

Men nästan ingen av dom nya som reggar sig är aktiva, iallafall inte i långa perioder.

PS.

/ (slash) betyder eller.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

du har väl längtat länge på att bli admin antar jag?

jag tycker jag och arman kan bli admins! -_-

Jaja, självklart vill jag bli moderators/admin och det vill säkert alla andra också men jag går inte runt och tjatar (som jag gjorde förut). Om Hultenius säger att forumet inte behöver fler så behöver vi inte fler... det hjälper inte om man tjatar...

Men självklart får vi väl nya moderatorer och admins någon gång i framtiden men tills dess får vi "members" hålla käft... ;)B)

Griimn: Detta var inte riktat till dig... ;)

Redigerad av Arman
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...