Jump to content

Vill veta en sak..


ante the man
 Share

Recommended Posts

täkte på en sak... om jag har laddat hem en tex. gta så har jag inte brytit mot nån lag för det är lagligt att ladda hem från tex dc å om jag inte har uppmanat nån att göra det så kan man väll inte bli reported för det?

(Henkibojj @ Aug 25 2004, 18:29)

*REPORTED* båda två...  ante_the_man är inte säkert - han kan ju ha missat det men du, tejwarius är definitivt reported... 

Redigerad av Lord_Lime
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

men! hur många topics som helst har låsts för att warez har diskuterats, inte uppmanats, och därför har jag gjort rätt i att sätta report på denna topic (JA, arman!! jag vet vad det är! <_< )

Exempelvis var det en topic som handlade om "vad heter det egentligen? Gta4 eller vice city?" och där kom man fram till att trådstartaren laddat ner spelet och tråden låstes. Så det så.

Sen är det faktiskt lagligt att ladda ner GTA1 eftersom det är fri-utgivet nuförtiden. :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

täkte på en sak... om jag har laddat hem en tex. gta så har jag inte brytit mot nån lag för det är lagligt att ladda hem från tex dc å om jag inte har uppmanat nån att göra det så kan man väll inte bli reported för det?

Det är inte lagligt att ladda hem licensierade spel och program om du inte betalar för dem. Musik får man tanka hur mycket man vill dock inte sprida men spel (som inte är share- eller freeware) får man varken ladda ner eller sprida vidare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...