Jump to content

GTA3 bättre än VC!


Haggard
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 84
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

var kan man hitta ghost town

För att kunna komma till Ghost Town måste du kunna flyga Dodon.

Eller det går lika bra att slå på koden som gör så att bilar kan flyga så tar du en pansarvagn och vänder på kanonen så den siktas bakåt samtidigt som dt skjuer.

När du är uppe i luften gäller det att åka till norra delarna av Shoreside Vale för att kunna köra in Dodon eller pansarvagnen i ett berg, o.s.v o.s.v. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Gta 3 är mycket roligare än Gta Vc för det finns inget och göra i Vice city tycker jag men alla tycker olika. Det är kul att t.ex dampa loss på maffiorna i Gta 3.

Så säger ni bara för att ni har spelat GTA3 först och sen VC, fast för mig var det tvärtom, så jag tycker att VC är ett mer mysigare och härligare spel än GTA3(som jag ändå älskar) ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så säger ni bara för att ni har spelat GTA3 först och sen VC, fast för mig var det tvärtom, så jag tycker att VC är ett mer mysigare och härligare spel än GTA3(som jag ändå älskar) :rolleyes:

Hehe nej det är faktiskt inte för att jag spelat Gta 3 först, för jag tycker att Gta 3 har mycket roligare map också är Banshee så skön att svänga runt med på kvällarna i Staunton Island. Fast det är ju heller inget fel på Infernus.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker att GTA3 är bättre än VC. Jag gillar staden och miljöerna bättre, uppdragen och karaktärerna. Storyn är väl inte särskilt genomtänkt, men tillräckligt för att man ska fastna framför dataskärmen några timmar.

Jag tycker vice city är mycket bättre än 3:an.

Och varför tror alla att liberty city är större än vice city? Vice city är dubbelt så stort står det på gta sajten iaf. Men det känns väl som att lc är större för att det är tre öar.

Redigerad av Bjorneman
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...