Jump to content

Pistoler


darkjak
 Share

Recommended Posts

Vad jag vet så finns det väll en knapp på de flesta pistoler vid handtaget som man trycker på med tummen för att magasinet ska flyga ut. Varför i helvete skulle man dra ut ett magasin ur en pistol? Brukar väll bara vara så på automatvapen, typ uzi, m16 m.m.? Om du vill ha vapen där magasinet flyger ut som du envisades om förut så, skaffa ett M1 Garand ^_^

he he skulle han skaffa sig en sån så skulle han inte kunna få ut skotten som är kvar :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 139
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

OKEY!!!

Var får man tag på en realistisk luftpuffra med magasin som hoppar ut då man trycker in en knapp i sidan och har rekyl???

Och förresten, hur vet ni allt det här om skjutvapen?

Är ni gangsters eller?

Jag har lärt mig allt jag vet från filmer.

Har inte kommit i kontakt med en äkta pistol.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

OKEY!!!

Var får man tag på en realistisk luftpuffra med magasin som hoppar ut då man trycker in en knapp i sidan och har rekyl???

Och förresten, hur vet ni allt det här om skjutvapen?

Är ni gangsters eller?

Jag har lärt mig allt jag vet från filmer.

Har inte kommit i kontakt med en äkta pistol.

Klart som fan är vi är gangsters!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

OKEY!!!

Var får man tag på en realistisk luftpuffra med magasin som hoppar ut då man trycker in en knapp i sidan och har rekyl???

Och förresten, hur vet ni allt det här om skjutvapen?

Är ni gangsters eller?

Jag har lärt mig allt jag vet från filmer.

Har inte kommit i kontakt med en äkta pistol.

WiboO är gangster, resten datavåldsnördar!!

Okej, Panimala är också Geed Up fo real!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var får man tag på en realistisk luftpuffra med magasin som hoppar ut då man trycker in en knapp i sidan.

Magasinen hoppar inte ut, det ramlar ut med hjälp av tyngdlagen vid inpressandet av den tidigare nämnda knappen, som oftast är placerad vid handtaget, kring området där tummen oftast är placerad, vid hållandet av vapnet, som är en pistol i detta sammanhang. >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej jag kanske inte är Mr cool. Men är det inte kanska löjligt hela den här topicen om vapen. Jag menar vafan helt ärligt här tror jag några av er ljuger om vilka vapen ni har.

Jag vet inte om du syftade på mig, men jag har ett hagelgevär i garderoben, det var min morfars... Han var jägare när han levde... Det är ju inte laddat eller så (sitter 2 tomhylsor i bara), och jag använder det inte...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

OKEY!!!

Var får man tag på en realistisk luftpuffra med magasin som hoppar ut då man trycker in en knapp i sidan och har rekyl???

Och förresten, hur vet ni allt det här om skjutvapen?

Är ni gangsters eller?

Jag har lärt mig allt jag vet från filmer.

Har inte kommit i kontakt med en äkta pistol.

Skaffa en Soft med blowback. Så nära du kan komma.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Då skryter jag med att jag har praoat hos militären, och fått hålla i en AK-5:a, samt sitta i en helikopter som var nästan exakt en sån som amerika använde under Vietnam-kriget :D

EDIT: Jag har ett fete-svärd på väggen också ;)

En Helikpoter 11? (Agusta Bell 412)

hkp11_245054_0.jpg

Eller en Helikopter 3? (Agusta Bell 204B Iroquis)

hkp3_245054_1.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...