Jump to content

Pistoler


darkjak
 Share

Recommended Posts

Åååh, jag vill också panga! Haha!

Klarar du av att skjuta någon eller inte? Själv skulle jag kanske klara det, beroende på vem det är. Jag menar, någon som Hitler sätter man gärna en kula i.

Hehe, ja man har ju inte vapen om man inte använder dom eller ska använda dom, men jag skulle bara använda dom om någon skadar nått som betyder mycket för mig (släkting, vän, familj osv osv)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 139
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

dom flesta filmer använder riktiga vapen med blanks(lösa skott).

Ehm...försök inte visa dig kunnig om du inte är kunnig!

Som sagt Brandon Lee(Bruce Lee's son)dödades under inspelningen av den första Crow filmen, en utredning gjordes och man kom fram till att det var slarv från produktionen att man överhuvud taget använde en riktig pistol. Den skulle viserliggen vara inte vara laddad, men slarv gjorde så att Brandon Lee blev dödligt sårad och som sedan ledde till hans död.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ehm...försök inte visa dig kunnig om du inte är kunnig!

Som sagt Brandon Lee(Bruce Lee's son)dödades under inspelningen av den första Crow filmen, en utredning gjordes och man kom fram till att det var slarv från produktionen att man överhuvud taget använde en riktig pistol. Den skulle viserliggen vara inte vara laddad, men slarv gjorde så att Brandon Lee blev dödligt sårad och som sedan ledde till hans död.

Ja men dom kan ändå inte fastslå att det inte var med flit, kan man aldrig göra när det gäller nått sådant! Det kan ha varit ett slar/misstag men det kan också ha varit ett mord som bara skulle se ut som ett misstag!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det där då Brandon Lee dödades/mördades är det inte scenen då dom våldtar hans flickvän?

Sen håller dom han mot en vägg och skjuter han med magnum?. Eller är det scenen när

han springer på bordet så tar alla snubbar fram vapen och skjuter mot han? Tror att det är den

sistnämda.

För att det är ju minst 20 gubbar som skjuter mot han och då kan det lätt hända

misstag. >_<

Redigerad av _-MadeMaN-_
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ehm...försök inte visa dig kunnig om du inte är kunnig!

Som sagt Brandon Lee(Bruce Lee's son)dödades under inspelningen av den första Crow filmen, en utredning gjordes och man kom fram till att det var slarv från produktionen att man överhuvud taget använde en riktig pistol. Den skulle viserliggen vara inte vara laddad, men slarv gjorde så att Brandon Lee blev dödligt sårad och som sedan ledde till hans död.

Nåja. Dog inte Bruce lee av ett skot ochså? >_< Och dom brukar faktiskt använde lösa skott. replikor brukar faktiskt inte gå att skjuta med :huh:

Redigerad av Tommy_Fido
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

humm.. kanske ska ti liseberg på söndag (22'a)! :unsure:

kom dit och visa! :P:wub:

ska jag dra med mig en pistol till lbg, okej du kanske inte har hört talas om att vakterna där är brutala, dom misshandla ju nåra där! Dessutom så får du komma till min skola isf, för jag har börjat ^_^ Som sagt allt jag kan ge dig förutom den bilden med usa flaggan är mitt ord!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror inte att man DRAR ut dom. I alla fall inte i vanliga pistoler, där har man väl för det mesta nån slags knapp eller nåt. Det jag menar är att det inte ska va sånna där skitpistoler där man öppnar en lucka och "häller" in dom.

Vad jag vet så finns det väll en knapp på de flesta pistoler vid handtaget som man trycker på med tummen för att magasinet ska flyga ut. Varför i helvete skulle man dra ut ett magasin ur en pistol? Brukar väll bara vara så på automatvapen, typ uzi, m16 m.m.? Om du vill ha vapen där magasinet flyger ut som du envisades om förut så, skaffa ett M1 Garand :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...